وام چهار میلیون ریالی صندوق رفاه به عمره گذاران دانشجو

۲۱ام بهمن ،

به نقل از دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها محمد خمپیچی گفت: با مساعدت صندوق رفاه وام زیارت به تمامی دانشجویان دانشگاه های سراسر کشور که تحت پوشش وزارت علوم می باشند شامل دانشگاه های روزانه، شبانه، دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی غیر انتفاعی و غیر دولتی، پیام نور، جامع علمی کاربردی و تمام دانشگاه های فنی و حرفه ای تعلق می گیرد.

وی افزود: دانشجویان متقاضی وام عمره فرصت دارند تا تاریخ ۱۶ اسفند به عمره دانشگاه خود مراجعه و درخواست خود را مبنی بر دریافت وام عمره دانشجویی اعلام کنند.

خمپیچی گفت: تمامی درخواست ها به صندوق رفاه ارسال و پس از بررسی به حساب دانشجویان واریز خواهد شد.

وی تصریح کرد: این وام به دانشجویانی که تا به حال از تسهیلات عمره استفاده نکرده اند تعلق می گیرد در مورد متاهلین اگر هر دو زوج از دانشجویان دانشگاه های ذکر شده باشند می توانند هر دو از این تسهیلات استفاده کنند و در غیر این صورت وام تنها به شخص دانشجو تعلق می گیرد و به همراه تعلق نخواهد گرفت.

خمپیچی خاطر نشان کرد: با توجه به بودجه ای که از سال پیش برای وام های صندوق رفاه در نظر گرفته شده به هر دانشجو جهت وام زیارتی ۴ میلیون ریال تعلق خواهد گرفت و با توجه به آیین نامه صندوق رفاه بعد از فراغت از تحصیل این وام از دانشجویان پس گرفته خواهد شد./ع۲


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.