وانت سمند در راه است !

قائم مقام مدیرعامل ایران خودرو در کیفیت و توسعه محصول اعلام کرد: نمونه های وانت سمند در دست ساخت است که تا چند ماه آینده برای آزمون های اولیه آماده می شود.

به گزارش سرویس اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی ایران خودرو، میرجواد سلیمانی گفت: بر اساس این نمونه ها و پس از  فعالیتهای طراحی و تست، قالب های اصلی و تجهیزات خطوط تولید سمند وانت با استفاده از دانش فنی داخلی، درمجموعه گروه صنعتی ایران خودرو ساخته خواهد شد.

وی ظرفیت حمل بار وانت سمند را ۸۰۰ کیلوگرم ذکر کرد و آن را گزینه مناسبی برای تقاضای خودروهای کار دانست.

قائم مقام ایران خودرو ازتنوع موتورهای قابل نصب برروی وانت سمند خبر داد که شامل موتور ملی EF7 پایه گاز سوز و بنزینی، موتورهای خانواده XU، موتوردیزل ملی و …است.

سلیمانی گفت: در طراحی وانت سمند، روش هایی استفاده شده است تا ضمن کاهش هزینه های اجرایی طرح، این محصول در کمترین زمان ممکن به تولید انبوه برسد.

وی افزود: نمونه های اولیه این خودرو، آزمون خواهد شد که پس از اطمینان از تامین اهداف و استانداردهای مصوب ایران، تولید انبوه آن در ایران خودرو آغاز خواهد شد./س


باشگاه خبرنگاران

تا این لحظه ۷نظر ثبت شده
  1. ممد:

    اگه با موتور ef7 باشه واقعا وانت خوبی میشه

  2. علی:

    چرا خبرتون تاریخ نداره!!!!

  3. حامد:

    خاک بر سر……

  4. سید احمد نوریان:

    سلام ایرانی جماعت دنبال وانتی میگرده که فضای بار بزرگ و بلند مثل وانت مزدا داشته باشه،اگه مثل آریسان ساخته بشه یه اشتباه بزرگ انجام داده،چون وانت آریسان بار کوچکی دارد،خواهش میکنم این مطلب رو به گوش مسئولین برسونید

  5. حسین:

    میشه بگید قیمتش حدوداً چقدر در میاد و کی به بازار میاد؟؟ ممنون

  6. انور:

    واقعا جالبه اگه میشه اعلام کنید کی میاد به بازار فروش

  7. علیرضا:

    به الله قسم اگر کمی انتهای ان را بلند تر نمائید م ارتفاع سپر عقب را کم نمائید زیبا و جادار میشود همچون سمند.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.