واژگونی مرگبار وانت مهاجران غیرمجاز

واژگونی مرگبار وانت مهاجران غیرمجاز

واژگونی مرگبار وانت مهاجران غیرمجاز

ممتازنیوز: معاون عملیات پلیس راه کشور از واژگونی مرگبار یک دستگاه وانت تویوتا حامل مهاجران افغانی غیرمجاز در محور فرعی گوهر کوه در شهرستان خاش خبر داد.

سرهنگ صمد اسفندیاری در تشریح جزئیات این خبر، گفت: در پی واژگونی یک دستگاه وانت تویوتا در ساعت ۶:۲۵ صبح روز گذشته در کیلومتر ۱۱۰ فرعی گوهر کوه در شهرستان خاش استان سیستان و بلوچستان دو تن کشته و ۹ تن دیگر مجروح شدند.
معاون عملیات پلیس راه کشور با بیان اینکه در بررسی‌های بعدی مشخص شد که این وانت حامل افاغنه غیرمجاز در قسمت بار خود بوده است، درباره علت این حادثه نیز گفت: تخطی از سرعت مطمئنه سبب این حادثه شده است.
برخورد کامیون اسکانیا با وانت قربانی گرفت
وی همچنین از برخورد مرگبار یک دستگاه کامیون اسکانیا با وانت پیکان در آزادراه زنجان – قزوین خبر داد و گفت: در پی وقوع این حادثه که در کیلومتر ۲۰ آزادراه زنجان – قزوین رخ داده است، دو تن کشته و سه تن دیگر نیز مجروح شده‌اند.
معاون عملیات پلیس راه کشور علت این حادثه را که در ساعت ۲۱:۳۰ شب دوشنبه رخ داده‌ است، توجه نکردن به جلو از جانب راننده کامیون اسکانیا اعلام کرد.
۲ تن در آتش واژگونی پژو سوختند
اسفندیاری در ادامه با اشاره به واژگونی یک دستگاه سواری پژو پارس در کیلومتر ۲۵ محور مبارکه به شهررضا در استان اصفهان نیز اظهار کرد: به دنبال این حادثه که ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه بوده است، یک دستگاه سواری پژو پارس در ساعت ۲۲:۱۵ یکشنبه شب گذشته رخ داده است، دو نفر جان خود را از دست دادند.
مرگ ۲ مهاجر غیرقانونی افغان در پی تصادف تریلی با پژو
وی همچنین از مرگ دو تن و جراحت سه تن دیگر در جریان برخورد یک دستگاه سواری پژو با تریلی در کیلومتر ۴۷ محور زابل به زاهدان خبر داد و در تشریح جزئیات آن به ایسنا گفت: این حادثه که در ساعت ۱۲:۳۰ روز یکشنبه رخ داده است، به دلیل انحراف به چپ از جانب راننده پژو رخ داده است.
معاون عملیات پلیس راه کشور اضافه کرد: در بررسی‌های بعدی نیز مشخص شد سواری پژو حامل مهاجران غیرقانونی افغان بوده است.
اسفندیاری همچنین برخورد وسیله نقلیه با عابر پیاده، تخطی از سرعت مطمئنه، رعایت نکردن حق تقدم عبور، خستگی و خواب‌آلودگی راننده، انحراف به چپ و … را در صدر علل بروز حوادث رانندگی در جاده‌های کشور دانست و گفت: از میان تصادفات رخ داده در جاده‌ها بیش از یک سوم این تصادفات به واژگونی منجر شده‌اند.


پرشین خودرو | RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.