واکنش بازیکنان بایرن پس از پیروزی برابر بارسلونا

۱۱اردیبهشت،

بازیکنان بایرن مونیخ پس از پیروزی خرد کننده برابر بارسلونا به اظهار نظر دربارهٔ این دیدار و حریف پیش رویشان، دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا پرداختند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، بایرن مونیخ با نمایشی خیره کننده توانست با نتیجه ۷ بر صفر در مجموع دو بازی رفت و برگشت بارسلونا را از پیش روی بردارد تا حریف بوروسیا دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا شود. بازیکنان بایرن مونیخ پس از این پیروزی درخشان به اظهار نظر دربارهٔ این بازی پرداختند.

* آرین روبن: انتظار بازی سخت‌تری داشتیم

آرین روبن هلندی که در هر دو بازی رفت و برگشت برابر بارسا برای تیمش گلزنی کرد، گفت: شگفت‌زده شدم از اینکه در بازی برگشت نیز توانستیم کنترل بازی را در اختیار بگیریم و تیم برتر میدان باشیم. شایسته حضور در فینال بودیم. انتظار بازی سختی را برابر بارسلونا داشتیم اما اصلا به آن سختی که فکر می‌کردیم نبود.

مهاجم هلندی بایرن مونیخ ادامه داد: بستگی به نظر من ندارد که بگویم تیم ما برتر از بارسلونا بود اما هر دو بازی رفت و برگشت را با شیوه بازی خودمان توانستیم ببریم. فکر می‌کنم نمایش‌مان کاملا خیره کننده بود. نمایشی اینچنینی برابر تیمی که فوتبال اروپا را در ۵ سال قبل به تسخیر خود درآورده است، شگفت‌انگیز است. مهم‌ترین مسئله این بود که ما همگی به عنوان یک تیم بودیم. نه تنها در حمله بلکه در دفاع نیز عملکرد خوبی داشتیم. اگر می‌خواهید به موفقیت بزرگی در لیگ قهرمانان برسید نه تنها در حمله بلکه در دفاع نیز باید کاملا هوشیار باشید و مثل یک تیم عمل کنید.

روبن دربارهٔ حریف بایرن مونیخ در فینال لیگ قهرمانان اروپا گفت: بازی فینال بازی بزرگی خواهد بود. دورتموند در دو سه سال قبل ثابت کرده است تیم خوب و باکیفیتی می باشند.

* ‌فرانک ریبری: نشان دادیم که یک “تیم” هستیم

فرانک ریبری نیز پس از پیروزی پرگل تیمش برابر بارسلونا گفت: صرف نظر از همه چیز، ما نشان دادیم که یک تیم فوق‌العاده هستیم. همگی می‌خواستیم تا به یک هدف مشترک برسیم و ما آن را امشب (دیشب) آن را نشان دادیم. می‌دانستیم که اگر به خوبی برابر بارسلونا دفاع کنیم می‌توانیم به آن‌ها گل بزنیم.

هافبک فرانسوی بایرن مونیخ دربارهٔ بازی با دورتموند در فینال لیگ قهرمانان گفت: بازی کردن با دورتموند اصلا آسان نیست. بازی آن‌ها شباهت بسیاری به بازی ما دارد به همین خاطر فکر می‌کنم بازی زیبایی را شاهد باشیم. من تاکنون دوبار در فینال لیگ قهرمانان اروپا شکست خورده‌ام و نمی‌خواهم که این اتفاق برای سومین بار رخ دهد. می‌خواهیم در دیدار فینال نیز مثل بازی با بارسلونا باشیم.

* فیلیپ لام: شکست دادن بارسلونا کار آسانی نبود

کاپیتان بایرن مونیخ نیز با تمجید از هم‌بازیانش در بازی برابر بارسلونا گفت: شکست دادن بارسلونا با نتیجه ۳ بر صفر در نیوکمپ کار آسانی نیست. اما همیشه گفته‌ام که بایرن شخصیت ویژه‌ای دارد و قادر به انجام کارهای بزرگی هستیم.

فینال پنجاه و هشتمین دوره لیگ قهرمانان اروپا ۲۵ می (۴ خرداد) در ورزشگاه ومبلی شهر لندن بین بایرن مونیخ و بوروسیا دورتموند برگزار می‌شود.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.