واکنش به اظهارات وزیر صنعت

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

 واکنش به اظهارات وزیر صنعت

واکنش به اظهارات وزیر صنعت

ممتازنیوز: عضو هیئت رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به اینکه در آینده نزدیک شاهد افزایش قیمت خودرو در بازار خواهیم بود گفت:سخنان وزیر صنعت، معدن و تجارت در مورد قیمت خودرو، راه را برای بهم ریختگی بازار خودرو و سوء استفاده دلالان، واسطه گران و سودجویان باز کرده و نوعی آشفتگی و تلاطم را در این بازار رقم خواهد زد.

به گزارش ممتازنیوز، سید محمد بیاتیان با انتقاد از اظهارات اخیر وزیر صنعت، معدن و تجارت در مورد عدم کاهش نرخ خودرو، گفت: اظهارات اخیر نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت در مورد نرخ خودرو و اینکه در حال حاضر نرخ آن کف قیمت بازار است، بدون شک شباهت‌های بسیاری به سخنان رییس کل بانک مرکزی در مورد نرخ ارز دارد.
نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی، افزود: سخنان وزیر صنعت، معدن و تجارت در مورد قیمت خودرو، راه را برای بهم ریختگی بازار خودرو و سوء استفاده دلالان، واسطه گران و سودجویان باز کرده و نوعی آشفتگی و تلاطم را در این بازار رقم خواهد زد.
به گزارش خانه ملت، وی تصریح کرد: در شرایط کنونی که سازمانی به نام حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان در کشور وجود دارد، اما به نظر می‌رسد واژه حمایت از مصرف کنندگان کاملا به فراموشی سپرده شده است.
بیاتیان اظهار کرد: بنده نیز قبول دارم که قیمت خودرو همانند سایر اقلام و کالاهای موجود در جامعه وقتی با افزایش قیمت مواجه می‌شوند، دیگر کاهش نخواهد یافت، اما حداقل می‌توان قیمت آنرا را ثابت نگاه داشت و ذهن مصرف کننده و جو بازار را آشفته نکرد.
این نماینده مردم در مجلس نهم، عنوان کرد: وزیر صنعت، معدن و تجارت باید در برخی از اظهارنظرهای خود تجدید نظر کند، چراکه اینگونه سخنان می‌تواند بازار خودرو را متشنج کند.
عضو هیئت رییسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس، خاطر نشان کرد: به مشاورین وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز توصیه می‌شود با مشورت‌های نادرست خود به سمتی حرکت نکنند که متلاطم شدن بازار خودرو و تورم موجود در آن را افزایش و گسترش دهند.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۲نظر ثبت شده
  1. اکبری:

    فکر می کنم وزیر پیرشده توانا ی تشخیس را ندارند

  2. فرجی:

    تنهامرد مجلس آقای بیاتیان بوده؟ چون هیچ کس واکشن نشان نداد گویا همهدست دردست هم دادند تا مردم زمین گیر نمایند آیا دولت تدبیر وامید این بود

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.