واکنش حزب‌الله در برابر هر گونه تجاوز صهیونیست‌ها کوبنده خواهد بود

شیخ جابر علی در حاشیه دومین کنفرانس مقاومت اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: موضع اعلام شده از جانب سید حسن نصرالله در واکنش به تهدیدات رژیم صهیونیستی مبنی بر حمله حزب‌الله و جمهوری اسلامی ایران بوده  است و بر این نکته تاکید می‌کند که مقاومت توان آن را دارد که مواضع حساس رژیم صهیونیستی مانند « الجلیل» را حتی در داخل سرزمین فلسطین مورد هجوم قرار دهد.

وی درباره برگزاری اجلاس عدم تعهد در ایران نیز گفت: برگزاری اجلاس عدم تعهد در ایران آن هم با حضور ۱۲۰ کشور جهان نشان‌دهنده نقش موثر ایران در صحنه تحولات جهانی است.

معاون دبیر کل حزب‌الله لبنان افزود: اجلاس عدم تعهد پاتکی در برابر توطئه‌های دشمنان ایران بود و ترفندهای آنها را برای انزوای سیاسی ایران خنثی کرد.

وی ادامه داد: از طرف دیگر برگزاری شکوهمند این اجلاس توطئه‌های دشمنان برای محاصره و انزوای سیاسی ایران و مقابله با نقش ایران در صحنه بین‌المللی را خنثی کرد.

جابر علی با بیان اینکه ما از اینکه ایران ریاست این اجلاس را به مدت سه سال بر عهده گرفته است بسیار خوشحال هستیم، گفت: امیدواریم رئیس‌جمهور ایران به عنوان مسئول جنبش عدم تعهد نقش خود را درباره این اجلاس به درستی ایفا کند.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.