واکنش خانواده ذوالفنون به انتشار یافتن آلبوم آسمان

۲۳فروردین۱۳،

موسیقی > محصولات
مدیر برنامه‌های استاد جلال ذوالفنون از انتشار یافتن آلبوم در آسمان آن زنده‌یاد ابراز شگفتی کرد و گفت: به دنبال سرنخ‌های انتشار یافتن چنین کاری است چرا که در این اثر شان هنری استاد رعایت نشده است.

ایسنا نوشت: آرش اوستا مدیربرنامه زنده یاد جلال ذوالفنون گفت: متاسفانه چندی پیش بدون هماهنگی خانواده ذوالفنون، اثری با عنوان «در آسمان» به بازار موسیقی راه پیدا کرد که ما از انتشار یافتن این اثر بی‌اطلاع بودیم.

آرش اوستا  عنوان کرد: آلبوم موسیقی«در آسمان» که پس از درگذشت استاد ذوالفنون در یک استدیو موسیقی باقی مانده بود با ادعای شخصی به عنوان صاحب اثر، در عین ناباوری انتشار یافتن پیدا کرد که ناراحتی خانواده این هنرمند را در پی‌داشت.

او دربارهٔ سبب عدم رضایت خانواده ذوالفنون از انتشار یافتن این اثر گفت: آلبوم «در آسمان» که اکنون دربازار موسیقی انتشار یافته است، از لحاظ وجاهت هنری، آن کاری نیست که ما انتظارش را داشتیم. برای مثال تعدادی از قطعات در این آلبوم جابه جا انتشار یافته‌اند و صدای ساز کسانی در آن شنیده می‌شود که نام آنها در بروشور قید نشده است.

more

  انتشار تارنوازی های ذوالفنون در یک آلبوم

اوستا با تاکید بر اینکه اثر انتشار یافته فعلی دارای کم و کاستی‌های بسیاری است، افزود: در حال حاضر سعی داریم، سرنخ‌های اصلی این داستان را پیدا کنیم و اگر هم به جایی نرسیدیم، حداقل از ناشر درخواست کنیم تا کاستی‌های این اثر را رفع کند.


RSS
منبع:همشهری آنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.