واکنش دفتر رئیس جمهور iبه احکام ۲ مداح

۲۷ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

خبرگزاری ایسنا: مرکز روابط عمومی دفتر رییس جمهور خبرسازی تازه بعضی پایگاه اینترنتی ها و پایگاه های اینترنتی را در خصوص رییس دفتر رییس جمهور قویا تکذیب کرد.

 متن تکذیبیه بدین شرح است: در پی انتشار یافتن خبری در بعضی پایگاه اینترنتی ها و پایگاه های اینترنتی مبنی بر نشست مهندس رحیم مشایی با مازندرانی های مقیم تهران و نقل قول های منتسب iبه ایشان در این نشست، iبه اطلاع می رساند که این خبر از اساس کذب محض بوده و هیچ پایه و اساسی ندارد.

همانگونه که بارها تاکید شده است رییس دفتر محترم رییس جمهور در خصوص انتخابات ریاست جمهوری آینده و ورود iبه این عرصه، در هیچ محفل خصوصی و عمومی هیچگونه اظهار نظر و موضعگیری خاصی نه iبه نفع خود و نه برای کاندیدای دیگری نداشته است .

مرکز روابط عمومی دفتر رییس جمهور انتشار یافتن اینگونه خبرها کذب و شایعه پراکنی ها را ادامه سناریو سازی های تکراری عده ای خاص علیه دولت می داند و همانگونه که از متن خبر مذکور بر می آید تهیه کنندگان این خبر مجعول، در ضمن تلاش برای تبلیغ iبه نفع کاندیدایی خاص، بدنبال تحت الشعاع قرار دادن و iبه حاشیه راندن رای تامل برانگیز صادر شده ،درخصوص دو نفر از توهین کنندگان iبه رییس جمهور محترم و رییس دفتر ایشان طی روزهای اخیر، بوده اند که بازتاب گسترده ای در سطح افکار عمومی داشته و تعجب همگان را برانگیخته است .

ناگفته پیداست که توسل iبه خبرسازی های دروغین و اینگونه اقدامات غیر اخلاقی برای عاملان آن هیچ گونه نتیجه ای نخواهد داشت، همچنان که تاکنون نیز نداشته است چرا که مردم، با بصیرت و هوشیاری، همه تحرکات را تحت نظر دارند و همواره بدون توجه iبه فضا سازی های کاذب، iبهترین واکنش را نشان داده اند و دولت هم iبه رای و نظر مردم، احترام قائل است.

این مرکز با تاکید مجدد بر کذب بودن خبر مذکور ،حق پیگیری حقوقی و قضایی آن را برای خود محفوظ می داند.

مرکز روابط عمومی دفتر رییس جمهور


مجله اینترنتی برترین ها سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.