واکنش سیدورف به گریه بالوتلی

گردآوری توسط گروه ورزش ممتاز نیوز

پورتال  ایران

سرمربی میلان دلیل گریه کردن ماریو بالوتلی را شعارهای نژادپرستانه نداست. او گفت سوپر ماریو یک انسان است و باید به او احترام گذاشت.

پورتال  ایران

میلان در هفته بیست و سوم رقابت‌های سری A متحمل شکست سنگینی برابر ناپولی شد و با نتیجه سه بر یک بازی را واگذار کرد تا تیره روزیهای این تیم با کلارنس سیدورف هم ادامه یابد.

در نیمه دوم وقتی بالوتلی از بازی تعویض شد و روی نیمکت ذخیره‌ها نشست اشک در چشمان او جمع شد و شروع به گریه کردن کرد. بسیاری از رسانه‌های ایتالیایی دلیل گریه کردن بالوتلی را شعارهای نژادپرستانه هواداران ناپولی دانستند اما سیدورف چنین نظری ندارد. سرمربی میلان بعد از پایان بازی گفت: اشک‌های بالوتلی ورزشی بود و هیچ ربطی به شعارهای نژادپرستانه نداشتند. لحظه خاصی برای بالوتلی بود. او نخستین بازیکنی نیست که گریه می‌کند. نباید فراموش کنیم که ماریو یک انسان است. می‌خواهم بگویم که او در دیدار امشب هم خوب بود. بهتر است که درباره بازی صحبت کنیم نه این شعارهای نژادپرستانه.

او افزود: ما بازیکنان فوتبال چنین لحظاتی را پشت سرگذاشته‌ایم. یک بازیکن فوتبال همواره لحظات سختی را دارد و باید واکنش خوبی داشته باشد. نمی‌خواهم کسی را مقصر بدانم یا او را سرزنش کنم. این مسائل طبیعی است و من خودم هم در چنین شرایطی قرار گرفته‌ام.

سیدورف درباره ترکیب تیمش برابر ناپولی گفت: مجبور بودیم چنین تغییراتی را در ترکیب تیم انجام دهیم. ما هوندا را در اختیار نداشتیم، از طرف دیگر نخواستیم ریسک کنیم و کاکا را هم به خاطر آسیب دیدگی جزئی که داشت از اول به میدان نفرستادم چرا که دیدار حساسی با اتلتیکو مادرید در لیگ قهرمانان اروپا داریم، به همین خاطر ترجیح دادم تا اسین را با وجود آنکه مدتها بازی نکرده بود به میدان بفرستم. اسین به زودی به شرایط خوب خود می‌رسد و می‌تواند بازیکنی تاثیر گذار برای ما باشد. دی یونگ را هم به میدان فرستادم تا او با تیم هماهنگ شود چرا که در دیدار برابر اتلتیکو مادرید، مونتولیوو و مونتاری را در اختیار نداریم.

تک گل میلان را در دیدار برابر ناپولی تاعرابت مدافع مراکشی این تیم به ثمر رساند. سیدورف به ستایش از مدافع تیمش پرداخت و گفت: تاعرابت همچون بازی قبلی بسیار خوب ظاهر شد و از نظر فنی خوب بود. او گل زیبایی به ثمر رساند.

در دیدار برابر ناپولی، کاکا و مونتولیوو از ابتدا به میدان نرفتند و این باعث شد تا بازوبند کاپیتانی را فیلیپ مکسس فرانسوی به بازو ببندد. سیدورف گفت: مکسس مدتها بود که بازی نکرده بود. او انگیزه زیادی در این دیدار داشت و بازوبند کاپیتانی را هم به او دادیم.

میلان با شکست برابر ناپولی ۲۹ امتیازی باقی ماند و در همان رده دهم جدول رده‌بندی قرار گرفت. البته در صورت پیروزی سامپدوریا و جنوا در بازیهای این هفته خود، میلان دو رده دیگر در جدول هم سقوط خواهد کرد. در جدول رده‌بندی یوونتوس با ۵۹ امتیاز صدرنشین است، رم با ۵۰ و ناپولی با ۴۷ امتیاز در رده‌های دوم و سوم جای دارند.

 

منبع : ایسنا


پورتال ایران
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.