واکنش عضو ستاد روحانی به سخنان عارف

۱۵اردیبهشت،

به گزارش مشرق، بابک دربیکی در گفتگو با مهر، در خصوص سخنان عارف دربارهٔ این که روحانی را اصلاح طلب نمی داند که به نفع وی کنار بکشد، اظهار کرد: ضمن احترام به آقای عارف، به خاطر ندارم که آقای روحانی تا کنون خود را اصلاح طلب معرفی کرده باشد. این که کسی بتواند نظر مثبت اصلاح طلبان را به خود جلب کند یک موضوع است و این که کسی خود را اصلاح طلب معرفی کند موضوعی دیگر.

وی در عین حال تاکید کرد: از نظر ما، موضوع انتخابات آتی، خطرات خارجی و مشکلات داخلی آنقدر مهم می باشند که به دنبال تقسیم بندی های اینچنینی و دسته بندی اشخاص بر اساس وابستگی های جناحی نباشیم.

مسئول روابط عمومی ستاد حسن روحانی افزود: برای ما در انتخابات آتی، کارآمدی بیش از هر عنصر دیگری اهمیت دارد. از همین رو هر رقابت و یا همگرایی و همسویی را بر اساس همین نکته محوری ارزیابی می کنیم.

وی ادامه داد: از نگاه مردم‌سالاری مورد نظر ما، همه کسانی که در چارچوب قانون و قواعد مردمسالار آن حرکت می کنند، در صورت کارآمدی، فارغ از تعلقات جناحی، باید در دولت آتی حضور داشته باشند.

دربیکی تصریح کرد: در این نگاه، در صورت رعایت پیش شرط حداقلی، هیچ نیروی سیاسی ای قابل حذف نیست. از همین رو، حمایت هر نیروی سیاسی از دکتر روحانی، در این چارچوب را خوش آمد می گوییم و در عین حال، رقابت با هر نیروی سیاسی با رعایت قانون، قواعد بازی و اخلاق، را در جهت بالندگی جامعه و رشد و توسعه سیاسی، به فال نیک می گیریم.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.