واکنش مشایی iبه حکم قضایی دو مداح

۲۵ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

دفتر رئیس جمهور باانتشار متنی ضمن تکذیب خبرها انتشار یافته مبنی بر فعالیت های انتخاباتی اسفندیار رحیم مشایی رئیس دفتر رئیس جمهور ، احکام قضائی صادر شده برای ۲ مداح را تامل برانگیز خواند.

به گزارش تفسیری مشرق iبه نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، متن تکذیبیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در پی انتشار یافتن خبری در بعضی پایگاه اینترنتی ها و پایگاه های اینترنتی مبنی بر نشست مهندس رحیم مشایی با مازندرانی های مقیم تهران و نقل قول های منتسب iبه ایشان در این نشست، iبه اطلاع می رساند که این خبر از اساس کذب محض بوده و هیچ پایه و اساسی ندارد.

همانگونه که بارها تاکید شده است رییس دفتر محترم رییس جمهور در خصوص انتخابات ریاست جمهوری آینده و ورود iبه این عرصه، در هیچ محفل خصوصی و عمومی هیچگونه اظهار نظر و موضعگیری خاصی نه iبه نفع خود و نه برای کاندیدای دیگری نداشته است .

مرکز روابط عمومی دفتر رییس جمهور انتشار یافتن اینگونه خبرها کذب و شایعه پراکنی ها را ادامه سناریو سازی های تکراری عده ای خاص علیه دولت می داند و همانگونه که از متن خبر مذکور بر می آید تهیه کنندگان این خبر مجعول، در ضمن تلاش برای تبلیغ iبه نفع کاندیدایی خاص، بدنبال تحت الشعاع قرار دادن و iبه حاشیه راندن رای تامل برانگیز صادر شده ، درخصوص دو نفر از توهین کنندگان iبه رییس جمهور محترم و رییس دفتر ایشان طی روزهای اخیر، بوده اند که بازتاب گسترده ای در سطح افکار عمومی داشته و تعجب همگان را برانگیخته است .

ناگفته پیداست که توسل iبه خبرسازی های دروغین و اینگونه اقدامات غیر اخلاقی برای عاملان آن هیچ گونه نتیجه ای نخواهد داشت، همچنان که تاکنون نیز نداشته است چرا که مردم، با بصیرت و هوشیاری، همه تحرکات را تحت نظر دارند و همواره بدون توجه iبه فضا سازی های کاذب، iبهترین واکنش را نشان داده اند و دولت هم iبه رای و نظر مردم، احترام قائل است.

این مرکز با تاکید مجدد بر کذب بودن خبر مذکور ،حق پیگیری حقوقی و قضایی آن را برای خود محفوظ می داند.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.