واکنش مهناز افشار و حسام نواب صفوی به پارتی سعادت آباد + عکس

تاریخ انتشار: ۹ May 2016 | 12:06 pm

واکنش مهناز افشار و حسام نواب صفوی به پارتی سعادت آباد مهناز افشار و حسام نواب صفوی به حدس نام بازیگران پارتی سعادت آباد واکنش دادند

 خبر پارتی سعادت آباد زمانی داغ شد که خبر بازداشت بازیگران ایرانی در این پارتی منتشر شد و پیگیری مردم ایران جهت پی بردن به نام این بازیگران برخی سایت ها و رسانه ها را ترغیب کرد تا به دنبال نام این بازیگران در نیروی انتظامی باشند و سایت  های معتبر خبری ایران با انتشار حروف مختصر نام و نام خانوادگی بازیگران پارتی سعادت آباد جنجال جدیدی را در دنیای مجازی به پا کردند .

طبق گفته سایت های خبری معتبر اسامی بازداشت شدگان پارتی سعادت آباد بدین شرح است: “الف.ح” بازیگر مرد، “ن.خ” بازیگر زن ، “ک.د” بازیگر مرد، “م.الف” بازیگر زن، “ح.ن” بازیگر مرد، “آ.ج” بازیگر زن، “س.ق” بازیگر زن، “الف.ع” خواننده و “م.م” فوتبالیست تیم مطرح پایتخت.

اعلام مختصر نام این بازیگران و گمانه زنی های کاربران فضای مجازی بر اساس حروف مختصر باعث رنجش برخی از بازیگران مشهور ایران که حروف مختصر با نام آنها همخوانی داشته است شد .

مهناز افشار و حسام نواب صفوی به پارتی سعادت آباد

مهناز افشار و حسام نواب صفوی

در این بین مهناز افشار و حسام نواب صفوی با واکنش به این موضوع خود را از حضور در پارتی سعادت آباد مبرا کرده و اعتراض خود را به نحوه انتشار نام بازیگران پارتی سعادت آباد به شکل مختصر اعلام نمودند .

مهناز افشار در صفحه توییتر خود با انتشار متن هایی به این اتفاق اعتراض کرد :

واکنش مهناز افشار به پارتی سعادت آباد

مهناز افشار

مهناز افشار در توییتری نوشت :

یکی از بازداشت شدگان در پارتی شبانه «م.ا» بوده که کارآگاهان دنیای مجازی با رمزگشایی از آن فهمیدند او مهناز افشار است :)))))

و در پیام دیگری نیز نوشت :

انتشاراسامی افراد به صورت اختصاری که باعث گمانه‌زنی‌های گوناگون و انتشار شایعات می‌شود درست نیست. بهتر نیست یا کامل منتشر شود یا منتشر نشود؟


حسام نواب صفوی نیز در حمایت از اخراجی ها و کامبیز دیرباز نوشت با انتشار عکس خود و کامبیز دیرباز از اعتراض خود رونمایی کرد .

واکنش حسام نواب صفوی به پارتی سعادت آباد

حسام نواب صفوی و کامبیز دیرباز

حسام نواب صفوی در وصف این عکس نوشت :

دستگیری هنرپیشه های ایرانی هنوز از هیچ مرجع رسمی اعلام نشده مسلما اگر چنین مطلبی باشد از خبر گزاریهای معتبر و سخنگوی قوه قضاییه اعلام خواهد شد از افرادی که خبر را چاپ میکنند اولا باید موثق باشد .نکته دوم از عباراتی مثل ال ی پ د استفاده نکنند و لااقل یک فیلم و اثر او هم نام ببرند که تمام جامعه هنری زیر سوال نرود ک.د میتواند کامرون دیاز هم باشد .ح.ن هم میتواندحمیرا نتانیاهو باشد ب.ز میتواند بز هم باشددر ضمن بنده نواب صفوی هستم واقعا ح.ن کیست؟؟ من خبری از این ماجرا ندارم در تماسی که با آقای دیر باز داشتم او هم خبری از این ماجرا نداشت در کل اخراجیها حضور نداشتند باقی همکاران در صورت شایعه بودن تکذیب کنند. اگر هم موثق است که امیدوارم نباشد با تشکر

باز نشر: اخبار ایران و جهان ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.