واکنش یک نماینده مجلس به حمله کنندگان به سخنگوی وزارت خارجه کشورمان

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در واکنش به حمله و هتاکی گروه اندکی از منافقین به رامین مهمانپرست، گفت: برای آمریکا که مدعی تامین صلح امنیت جهانی است متأسفیم که قادر نیست حتی امنیت مهمانان خود را تامین کند و این نشان داد که امریکا بسیار موقعیت شکننده دارد.

حسن کامران عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمان باشگاه خبرنگاران، در باره هتاکی گروه اندکی از منافقین به سخنگوی دستگاه دیپلماسی کشورمان، گفت: برای آمریکا که مدعی تامین صلح امنیت جهانی است متأسفیم که قادر نیست امنیت مهمانان خود را تامین کند.

وی با بیان این مطلب که فکر و ذکر آمریکایی‌ها اصولاً استراتژی توسعه رژیم صهیونیستی است و این کشور چه می‌داند که تامین امنیت چیست، اظهار داشت: اگر امریکا انصاف را درک می‌کرد قطعا نباید تلاش کند که گروه خشن منافقین را از لیست تروریست‌ها خارج کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس تصریح کرد: آمریکا به دنبال غارت ، چپاول و ترویج خشونت در دنیاست و اینکه حمل سلاح در این کشور آزاد است گواه ناامن بودن این کشور برای مهمانان خارجی است.

کامران، آمریکا را کشوری دانست که تحمل شنیدن عقاید مخالف را ندارد،افزود: ما در تهران امنیت کاملی را برای نمایندگان بیش از ۱۲۰ کشور جهان در تهران در جریان برگزاری نشست غیر متعهدها ایجاد کردیم و از یک آزمون بزرگ سربلند بیرون آمدیم و این برای آمریکا شرم‌آور است.

وی کشور آمریکا را حامی آدم‌کش‌ها عنوان و تصریح کرد:در آینده تاریخ قضاوت خواهد کرد که آمریکا که با دبدبه و کبکبه به عراق لشگر کشی کرد اکنون قادر به تامین امنیت هیئت دیپلمات کشور دیگری نیست و از آن به عنوان نقطه‌ای سیاه در آمریکا یاد خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: برای رژیم پر ادعای امریکا جای تأسف دارد که در تامین امنیت مهمانان خارجی دچار ضعف است و این نشان داد که امریکا بسیار موقعیت شکننده دارد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.