وبلاگ‌های برتر دی‌ماه حوزه‌های علمیه خواهران معرفی شدند

۳۰م دیماه ،

به گزارش خبرنگار مهر، از میان وبلاگ‌های ثبت‌شده در سامانه وبلاگ حوزه‌های علمیه خواهران در دی‌ماه ۲۰۰ وبلاگ فعال بوده‌اند و پست‌هایی ثبت کرده‌اند که وبلاگ‌های برتر از میان آنها بر اساس شاخص‌هایی انتخاب شده‌اند.

در سامانه وبلاگ حوزه‌های علمیه خواهران وبلاگ‌هایی ویژه طلاب، مدارس علمیه و مدیریت‌های استانی حوزه‌های علمیه خواهران به ثبت رسیده‌اند که از میان وبلاگ‌های مدارس علمیه خواهران، وبلاگ‌های مدرسه علمیه خدیجه کبری(س) اصفهان، مدرسه علمیه الزهرا(س) شاهین دژ و مرکز تخصصی تفسیر و علوم قرآنی حضرت فاطمه(س) تهران به عنوان وبلاگ‌های برتر معرفی شده‌اند.

 

وبلاگ‌های برتر طلاب نیز شامل وبلاگ شمیم ولایت متعلق به اکرم مرادی از استان یزد، بیداری اسلامی متعلق به نجمه مولوی از استان اصفهان و ترنم گل متعلق به میراحمدی از استان گلستان شده است.

 

وبلاگ‌های برتر مدیریت‌های استانی حوزه‌های علمیه خواهران نیز مربوط به استان‌های کردستان،‌ اصفهان و زنجان شده است.

 

در همین حال در دی‌ماه امسال بالغ بر ۲ میلیون و ۲۷۰ هزار بازدید از وبلاگ‌های حوزه‌های علمیه خواهران صورت گرفته است که پربازدیدترین وبلاگ‌های حوزه‌های علمیه خواهران نیز به ترتیب شامل وبلاگ مدرسه علمیه معصومیه(س) قم به نشانی masomiye-qom.womenhc.com با ۶۵هزار و ۴۸۲ بازدید، وبلاگ مدرسه علمیه محدثه(س) بروجرد به نشانی mohadese-borojerd.womenhc.com  با ۵۹هزار و ۸۰۴بازدید و وبلاگ مدرسه علمیه الزهرا(س) شاهین‌دژ به نشانی shahindejh.womenhc.com با ۵۵هزار و ۴۸۱ بازدید، می گردد.

 

معیارهای ارزیابی وبلاگ‌ها برای شناسایی وبلاگ برتر شامل بازدیدهای وبلاگ، تعداد مطالب ارسالی، تعداد مطالب منتخب شده، نظرات نویسنده و نظرات ارسالی روی وبلاگ،مجموع آرا، برگزاری طرح‌ها، همایش‌ها و مسابقات و میزان مشارکت در طرح‌ها و مسابقات برگزار شده و تعامل با سایر وبلاگ‌ها می گردد.

 

به گزارش مهر، در دی‌ماه ۲هزار و ۸۴۴ مطلب در وبلاگ‌های حوزه‌های علمیه خواهران قرار گرفته است؛ علاقه‌مندان به بازدید از وبلاگ‌های حوزه‌های علمیه خواهران می‌توانند به نشانی womenhc.com مراجعه کنند.


MehrNews Rss Feed
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.