وجود جشنواره نماز و نیایش ضروری است

آرشیو خبرسینما و تلویزیون کد مطلب: ۱۷۷۶۰     

محمد علی کشاورز

ارسال به دوست    نسخه چاپی نسخه چاپی   

محمدعلی کشاورز می گوید مدیران فرهنگی وظیفه دارند به بهتر برگزار شدن جشنواره نماز و نیایش کمک کنند و وجود یک چنین جشنواره ای لازم و ضروری است.

چهارشنبه ۲۷ دی ساعت ۱۱:۳۰

به گزارش هنر آنلاین، محمد علی کشاورز بازیگر با سابقه سینما ، تئاتر و تلویزیون در باره اهمیت و تاثیر گذاری برگزاری جشنواره ملی نماز و نیایش گفت : برگزاری جشنواره عامل پویایی و رشد بخش های مختلف فیلم سازی است و جشنواره هایی که رویکرد تخصصی مثل جشنواره نماز و نیایش دارند به صورت موثرتری می توانند موضوع مورد رویکردشان را در قالب فیلم به مخاطب عرصه کنند .
بازیگر ” پدر سالار ” با مهم برشمردن مقوله نیایش در فرهنگ مردم ایران خاطر نشان کرد : فرهنگ دین مداری و عبادت در بین مردم و به خصوص جوانها نهادینه شده است و پرداختن جوانها به فیلم سازی در باره این مقوله مهم می تواند سبب تولیدات ارزشمند و ماندگاری بشود .
بازیگر ” شب قوزی ” ضمن تاکید بر توجه و حمایت مسئولین از این جشنواره افزود : هر جشنواره ای اگر در یک روال و ساختار در سال های متمادی برگزار شود از تاثیر گذاریش دور می گردد. بنابراین باید مسئولین برگزاری جشنواره و مدیران فرهنگی با ایجاد دبیر خانه دائمی و افزایش منطقی بودجه برگزاری هر دوره جشنواره به پویایی جشنواره نماز و نیایش کمک کنند .
پنجمین جشنواره ملی نماز و نیایش به روایت دوربین توسط انجمن سینمای جوانان ایران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از ۲ تا ۵ بهمن ماه در قم و همزمان سی استان کشور برگزار می گردد.

انتهای پیام/
 


Loading...


آخرین خبرها
منبع: هنر آنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.