وجود یک اردک در سونوگرافی زن باردار!! +عکس

به گزارش ممتاز نیوز به نقل از پارس ناز : همیشه زنان باردار در زمان مراجعه با سونوگرافی مشتاقند بدانند نوزادشان دختر می باشد یا پسر ، سالم می باشد یا نه و اینکه چه شکلی است. اما یک زن باردار با دیدن نتیجه سونوگرافیش شوکه شده است.

وی بزرگترین شوک زندگی خود را زمانی تجربه کرده است که برای سونوگرافی به پزشک مراجعه کرده‌ بود  اما تصویر نوزاد به دنیا نیامده‌اش تنها چیزی نبود که او روی صفحه مانیتور دیده است. یک اردک در کنار کودکش این زن باردار و پزشکش را شوکه کرده است.

این زن ۲۸ ساله اهل نیوکاسل در زمان دیدن سونوگرافیش شوکه شد. او بعد از ۳ سال مشکل بارداری و ۳ بار آی وی اف IVF که با مشکل مواجه شده بود، دوباره باردار شد. این بارداری با توجه به اینکه مادر دچار دیابت شد بسیار سخت بود اما حضور این اردک اسباب خنده آنها را فراهم کرد.

وجود یک اردک در سونوگرافی زن باردار!! +عکس

وجود این اردک تنها این والدین بلکه دکتران دیگر را هم شگفت‌ زده کرده بود و آن‌ها می‌گفتند تاکنون نه چنین چیزی دیده‌اند نه شنیده‌اند. اکنون این نوزاد به دنیا آمده است و در کمال صحت و سلامت به سر می‌برد. هنگام زایمان خبری از اردک فوقالذکر نبود. اما دوستان به یاد آن اردک برای نوزاد به دنیا امده عروسک اردک آوردند. پزشکان هم نتوانستند توجیه مناسبی برای حضور اردک پیدا کنند.


باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.