وحشت رژیم جعلی صهیونیستی از فناوری پیشرفته پهپاد ایوب

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ جمعه ۱۲م آبان ۹۱،

لاسجردی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران عنوان نمود

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: فناوری پیشرفته و ارتقا یافته در سیستم پهپاد ایوب، رژیم جعلی صهیونیستی را به وحشت انداخته است.

حسن لاسجردی در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجیممتازنیوز، با اشاره به اظهارات اخیر وزیر دفاع ایران پیرامون پهپادهای ایرانی، گفت: مهم‌ترین نکته‌ای که در مورد پهپاد ایوب مورد توجه رژیم غاصب صهیونیستی قرار گرفته فناوری پیشرفته و ارتقا یافته در سیستم این پهپاد است که آنها را به وحشت انداخته است.

وی افزود: رسانه‌های غربی و وابسته به رژیم جعلی صهیونیستی تلاش نمودند فعالیت ایران در ارتقاء کیفی فناوری‌های تسلیحاتی را به عنوان تهدید جهانی معرفی نموده و این نشانگر هراس آمریکا و غرب از پیشرفت ایران در زمینه نظامی است.

لاسجردی تصریح نمود: رسانه‌های وابسته به آمریکا و غرب به دلیل هراس از پیشرفت چشمگیر ایران اعلام کردند جمهوری اسلامی ایران سعی دارد فعالیت پهپادها را به نیروهای حزب‌الله لبنان متمرکز کند تا در فضای آزاد به افزایش سطح فناوری تسلیحاتی بپردازد اما این اظهارات دروغین نشانگر ضعف آنها در برابر قدرت تسلیحاتی و نظامی کشورمان است.

این کارشناس سیاست خارجی در پایان یادآور شد: برخی رسانه‌های غربی تلاش نمودند این برتری اطلاعاتی را به نوعی تهدید جهانی اعلام نمایند اما افکارعمومی هوشیار بوده و به خوبی می‌دانند که جمهوری اسلامی ایران کشوری آزادی خواه و صلح جو در منطقه و جهان است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.