وحشت غرب از موج بیداری اسلامی متاثر از انقلاب اسلامی ایران است

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: موج بیداری اسلامی متاثر از انقلاب اسلامی ایران بوده و آزادی را برای ملت‌های مسلمان و آزادی خواه منطقه به ارمغان خواهد آورد لذا همین امر موجب وحشت غرب و سرسپردگان منطقه‌ای آنها شده بنابراین به اینگونه بازی‌های سیاسی روی می‌آورند.

احمد بخشایشی در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران با اشاره به ادعاهای وزیر خارجه بحرین در مجمع عمومی سازمان ملل مبنی بر ادعای مالکیت بر جزایر سه گانه ایران، گفت: مقامات بحرینی تحت تاثیر لابی‌گری‌های رژیم غاصب صهیونیستی قصد دارند با بیان اینگونه ادعاهای واهی این مسئله را در مجامع بین المللی مطرح کنند.
وی تصریح کرد: بحرین قصد دارد از این طریق کشورمان را تحت فشار قرار دهد اما این سرسپردگان آمریکا و غرب در منطقه باید بدانند جمهوری اسلامی ایران کشوری است که با اقتدار،  هشت سال در برابر جنگ تحمیلی ایستادگی کرده است.

بخشایشی ادامه داد: موج بیداری اسلامی متاثر از انقلاب اسلامی ایران بوده و آزادی را برای ملت های مسلمان و آزادی خواه منطقه به ارمغان خواهد آورد و همین امر موجب وحشت زدگی غرب و سرسپردگان منطقه‌ای آنها شده بنابراین به اینگونه بازی‌های سیاسی روی می‌آورند.

این کارشناس سیاست خارجی در پایان خاطر نشان کرد: بهترین و مناسب ترین راه حل  برای برخورد با اینگونه بازی‌های سیاسی، مذاکره و راه‌حل‌های دیپلماسی بوده و جمهوری اسلامی ایران همواره نشان داده که خواهان حل مسائل از طریق گفتگو و مذاکره است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.