وحید هاشمیان در تمرین تیم ملی نوجوانان

۱۲م دیماه ،

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، داود پرهیزکاری سرپرست تیم ملی نوجوانان دربارهٔ وضعیت تیم ملی نوجوانان گفت: دیروز تیم ملی نوجوانان یک بازی دوستانه با تیم امید نفت انجام داد که سه بر دو به سود امید نفت به پایان رسید.
وی ادامه داد: تیم ملی نوجوانان در ترکیبش نسبت به مسابقات آسیایی تغییراتی داشته و با این تغییرات به تورنمنت روسیه می‌رود. تورنمنتی که تحت جام جهانی کوچک برگزار می‌شود و تیم‌های قدرتمندی در این رقابتها حضور دارند. رقابتها در سن پترزبورگ برگزار می‌شود. ایران با تیم‌های فنلاند، ترکیه و قزاقستان همگروه است و بازیهای خوبی در مرحله مقدماتی پیش‌رو داریم. این تورنمنت می‌تواند محک خوبی برای تیم ملی نوجوانان باشد.
سرپرست تیم ملی نوجوانان در ادامه گفت: امروز وحید هاشمیان بازیکن سابق تیم ملی هم قرار است در تمرینات تیم ملی نوجوانان حضور پیدا کند و جلسه مشترکی با بازیکنان و کادرفنی داشته باشد. تیم ملی نوجوانان با حضور بازیکنان و پیشکسوتان فوتبال ایران روحیه می گیرد.
پرهیزکاری در پایان گفت: امروز صبح تیم ملی تمرین کرد و بعدازظهر هم تمرین خواهم کرد و فردا هم تمرینات صبح و بعدازظهر خواهد بود. سپس در بامداد پنج شنبه تهران را به مقصد سن پترزبورگ ترک می کند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.