ورامینی ها مورد فنی ندارند/ مدیرت فنی را در والیبال ایران نهادینه می‌کنم

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از واحد مرکزی خبر در تاریخ سهشنبه ۹ آبان ۹۱،

پرویز کاظمی مدیر فنی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: بازی ما در هفته سوم لیگ برتر مقابل تیم متین ورامین یک بازی سنگین و حساس است.

پرویز کاظمی مدیر فنی تیم والیبال شهرداری ارومیه در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: سعی نمودیم با تهیه فیلم بازی های ۲ هفته اخیر تیم متین ورامین آشنایی خود را نسبت iبه وضعیت حضور این تیم در مسابقات لیگ برتر و نوع عملکرد بازیکنان آن بیشتر کنیم.

وی گفت: حضور یک بازیکن پست دفاع وسط بلغار و قطر پاسورهای قدرتمند در ترکیب ورامینی ها حاکی از انجام یک بازی سخت مقابل آنهاست، نمی‌توان از نظر فنی مورد منفی در خصوص ورامینی ها بیان نمود.

وی گفت: در بازی هفته قبل تیم متین ورامین ” فرهاد نظری افشار” بازیکن پست دریافت نماینده قدرتی آنها iبه سبب مصدومیت از ناحیه کتف نتوانست نمایش خوبی از قدرتش را مقابل سایپا داشته باشد، حال باید دید این والیبالیست با تجربه این هفته در تبریز چگونه ظاهر می‌شود.

وی یاد آور شد: با توجه iبه حضور تماشاگران بی شمار تبریزی درسالن محل برگزاری مسابقات iبه طور قطع دیدار تیم های شهرداری تبریز و متین ورامین حماسه یکی از بازیهای قابل توجه و جذاب هفته خواهد شد ما سعی داریم با iبهره گیری از حق میزبانی سه امتیاز کامل این دیدار را iبه خود اختصاص داد و جایگاهمان را در جدول رده بندی ارتقا دهیم.

پرویز کاظمی که iبه عنوان مربی بین المللی در کشور آلمان هم فعالیت نموده است در خصوص حضورش در تبریز iبه عنوان مدیر فنی گفت: من برای حمایت از والیبال کشورم iبه ایران آمده ام و برای اولین بار iبه عنوان مدیر فنی و مربی تمرین دهنده در کنار تیم شهرداری تبریز حضور دارم، می‌خواهم این سمت را که یکی از بخش های مهم و ضروری در کنار تیم های ورزشی دنیا محسوب می‌شود را در والیبال ایران نهادینه کنم./با


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.