ورزشگاه یادگار امام تبریز ۱۷ و قم ۱۶ ایراد دارند

۳۰م دیماه ،

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کسرایی دربارهٔ برطرف شدن نواقص ورزشگاه های یادگار امام تبریز و قم گفت: به مدیر عامل باشگاه تراکتورسازی تبریز و صبای قم نامه نوشته ایم و از آنها خواسته ایم تا نواقص ورزشگاه های یادگار امام هر دو شهر را برطرف کنند. مسئولیت ناشی از برطرف نشدن نواقص بر عهده باشگاه هاست.

وی ادامه داد: پس از بازدید نمایندگان سازمان لیگ برتر از ورزشگاه محل برگزاری یک دیدار لیگ برتر، متوجه شدیم که ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز ۱۷ ایراد و ورزشگاه یادگار امام(ره) قم ۱۶ ایراد دارد. البته باید از اداره کل ورزش و جوانان دو استان و هیئت های استانی و مدیران این دو باشگاه تشکر کرد که با همه توانشان نواقص را برطرف کرده اند به صورتی که در حال حاضر این دو ورزشگاه جزو ورزشگاه های درجه منفی A شناخته می شوند. با برطرف شدن نواقص مطمئنا این دو ورزشگاه به درجه A تبدیل خواهد شد.

مسئول امور بین‌الملل سازمان لیگ در ادامه به مهمترین نواقص ورزشگاه یادگار امام(ره)تبریز اشاره کرد و اظهار داشت: از جمله این نواقص می‌توان به کیفیت زمین و استفاده از غلطک ها برای آماده سازی زمین، تجهیز کامل اتاق رسانه، نصب تونل سرپوشیده و متحرک از مجاورت رختکن تا پیست، تعویض تیرهای دروازه آهنی فعلی با آلومینیومی به همراه تیر دروازه رزرو، تعویض نیمکت های ذخیره و افزایش تعداد آنها به ۲۲ عدد، مبلمان فضای فعلی وی آی پی و تجهیز به تلویزیون برای استقرار ناظرین بازی و تعبیه منطقه میکس ذون اشاره کرد.

کسرایی در پایان دربارهٔ نواقص ورزشگاه یادگار امام(ره)­ قم گفت: کیفیت زمین و استفاده از غلطک ها برای آماده سازی زمین، آسفالت جاده منتهی به ورودی تیم ها و وی آی پی ورزشگاه، افزایش امکانات و تجهیزات برای اتاق کار رسانه در راهروی بیرونی، تجهیز فضای خارجی جایگاه خبرنگاران به پریز برق و نور مناسب و افزاش تعداد صندلی های نیمکت ذخیره به ۲۲ عدد از مهمترین نواقص ورزشگاه یادگار امام قم است.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.