ورود بیش از ۵۰ هزار زائر ایرانی به سرزمین وحی

جام جم آنلاین: مشاور رییس جمهوری و رییس سازمان حج و زیارت کشور گفت: از زمان اعزام زائرین ایرانی سرزمین وحی به مکه مکرمه و مدینه منوره تاکنون ۵۰ هزار و ۶۰۰ زائر ایرانی با ۱۳۰ پرواز وارد عربستان شدند.

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از پایگاه خبری سازمان حج و زیارت، حجت الاسلام و المسلمین سیداحمد موسوی افزود: از ۳۵ هزار و ۳۰۰ زائر ایرانی مدینه قبل ۲۰ هزار و ۶۰۰ نفر پس از زیارت مرقد شریف نبوی (ص) و ائمه بقیع (ع) مدینه منوره را برای انجام مراسم حج تمتع به مقصد مکرمه ترک کرده اند و باقی مانده زوار نیز در روزهای آینده این شهر را به سوی مکه مکرمه ترک خواهند کرد.

رییس سازمان حج و زیارت با یادآوری اینکه در آشپزخانه های صنعتی و مجهز شهرهای مکه و مدینه تا ۲۰ مهرماه حدود ۸۰۰ هزار نفر غذا طبخ شده است، گفت: دربازدیدهایی که از آشپزخانه ها یاد شده بعمل آمد، به مسوولین آنها تاکید شد علاوه بر دقت کامل در بهداشتی بودن غذاها بر لزوم توجه بیشتر به تنوع غذایی زائرین سرزمین وحی توجه داشته باشند.

موسوی توضیح داد: با پیگیری های نمایندگان سازمان حج و زیارت در سرزمین وحی برای رفاه حال زائرین ایرانی انجام شد درعرفات ۱۸هزار متر مربع زمین علاوه بر مساحت قبلی جهت نصب چادر و استقرار زائرین ایرانی در اختیار مسوولین این سازمان قرار گرفته است.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.