ورود زود‌هنگام به عرصه انتخابات انگیزه‌های کار، تلاش و خدمت‌رسانی به مردم را کم‌رنگ می‌کند

۰۴م آذر ،

عضو هیئت‌رئیسه مجلس، ورود زود‌هنگام به عرصه انتخاباتی را سبب تحت‌الشعاع قرار گرفتن کارکردهای نظام دانست و گفت: ورود زود‌هنگام به این عرصه انگیزه‌های کار، تلاش و خدمت‌رسانی به مردم را کم‌رنگ می‌کند.

 حسین سبحانی‌نیا نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران ورود زود هنگام به عرصه انتخابات ریاست جمهوری را خلاف منافع مردم خواند و گفت: ورود زود هنگام به عرصه انتخابات ریاست جمهوری فضای خدمت‌رسانی را به فضای رقابت، تخریب و تضعیف تبدیل می‌کند که این موضوع خلاف یک روند سالم رقابت انتخاباتی است.

وی در ادامه با بیان اینکه ورود زود هنگام به عرصه انتخاباتی فضای کشور را ملتهب می‌کند، اظهار داشت: ورود زودهنگام به این عرصه مسئولین را از تلاش، کار و خدمت‌رسانی باز می‌دارد و این در حالی است که انتظار امروز مردم از مسئولان، اتحاد، همدلی و هماهنگی برای حل مشکلات اقتصادی است که این امر با ورود زود هنگام به انتخابات همخوانی ندارد.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان این که فرمایشات مقام معظم رهبری دربارهٔ عدم ورود زود هنگام به عرصه انتخابات ریاست جمهوری باید سرلوحه کار تمام دلسوزان نظام قرار گیرد، گفت: درشرایط کنونی، اولویت حل مشکلات اقتصادی است لذا این مسئله فضای کشور را فضای انتخاباتی، رقابتی و سیاسی می‌کند که این امر هزینه‌هایی برای نظام به دنبال خواهد داشت.

وی در خاتمه خاطر نشان کرد: ورود زود هنگام به عرصه انتخابات سبب خواهد شد تا برخی مدیران به بهانه اینکه چند ماه به عمر دولت باقی مانده است، کارها و برنامه‌های اصلی را رها کنند و این در حالی است که مسئولان باید تا لحظه آخر مسئولیت خود، به مردم خدمت‌رسانی کنند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.