ورود سریعهنگام iبه انتخابات فضای جامعه را متشنج می‌کند

۴شنبه ۱۰م آبان ۹۱ iبه نقل از باشگاه خبر نگاران جوان در پورتال خبری ممتاز نیوز انتشار یافته است،

نماینده مردم زاهدان در مجلس گفت: ورود سریع هنگام iبه عرصه انتخابات، فضای جامعه را متشنج و مسئولان را از مسائل اصلی مورد نیاز جامعه دور و iبه حاشیه می کشاند.

 ناصر کاشانی نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران ورود سریعهنگام iبه عرصه انتخابات رابه صلاح کشور ندانست و گفت: در شرایط حال‌حاضر، ورود سریع هنگام iبه انتخابات، فضای جامعه را متشنج و مسئولان را از مسائل اصلی مورد نیاز جامعه دور می‌کند.
وی در ادامه با بیان‌اینکه ورود سریع هنگام iبه انتخابات تبعات منفی دارد، افزود: فضای انتخابات ، فضای رقابت را می‌طلبد و این در حالی است که انتظار مردم از مسئولان، اتحاد و همدلی برای حل مشکلات اقتصادی است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح نمود: جنجال سیاسی، زمینه ناآرامی اقتصادی را فراهم می‌کند و این در حالیست که مسئولان برای حل مشکلات اقتصادی نیاز iبه تمرکز دارند و جنجال سیاسی تمرکز مسئولان را مورد هدف قرار می‌دهد.

وی با بیان‌اینکه پیشنهاد مقام معظم رهبری بر پرهیز از ورود سریع هنگام iبه انتخابات بود، تاکید نمود: قانون وقت ورود iبه انتخابات را تعیین نموده است و این وقت مشخص شده قانونی باید برای نامزدهای انتخاباتی فصل‌الخطاب باشد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.