ورود ۱۲۰ ون جدید به ناوگان ویژه معلولان با تصویب شورای شهر

ممتاز نیوز: معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور از تصویب شورای شهر تهران برای ورود ۱۲۰ ون جدید به ناوگان ویژه معلولان در تهران خبر داد.

یحیی سخنگویی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به ثبت‌نام متقاضیان خودروهای مناسب‌سازی شده و وارداتی اظهار داشت: طی چند ماه گذشته متقاضیان در سایت مورد نظر ثبت‌نام کرده‌اند که به زودی اسامی آنها اعلام می‌شود.

وی تصریح کرد: براساس برنامه‌ریزی انجام شده ۴ هزار و ۷۰۰ نفر از معلولان که دارای معلولیت شدید و شرایط دریافت خودروی مناسب‌سازی شده‌اند را به اداره گمرک جهت دریافت خودرو معرفی خواهیم کرد.

سخنگویی در ادامه با اشاره به لغو توافق سازمان بهزیستی کشور با شهرداری تهران در خصوص راه‌اندازی پایانه مسافربری ویژه معلولان در میدان صادقیه اظهار داشت: این توافقنامه به علت موانع قانونی لغو شد اما هم سازمان بهزیستی و هم شهرداری در این راستا اقداماتی را به صورت سازمانی انجام خواهند داد.

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور تصریح کرد: به زودی ترمینال مرکزی ویژه معلولان از سوی سازمان بهزیستی در تهران و در منطقه میرداماد ویژه معلولان راه‌اندازی خواهد شد.

سخنگویی بیان داشت: خوشبختانه شورای شهر تهران مصوبه‌ایی را در خصوص واگذاری ۱۲۰ ون جدید از سوی شهرداری برای ارائه خدمات به معلولان تصویب کرده که با ورود این تعداد بسیاری از مشکلات معلولان در تهران رفع خواهد شد.

وی افزود: در حال حاضر بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار معلول در کشور حضور دارند که تعدادی از آنها دچار معلولیت‌های شدید و خیلی شدید هستند.

منبع: ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.