ورک‌شاپ طراحی با خط در فرهنگسرای ملل

سهشنبه ۹ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده در انتهای خبر در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

نگارخانه فرهنگسرای ملل در ادامه برگزاری ورک‌شاپ‌های هنری، این بار ورک‌شاپی با عنوان طراحی خط با حضور اکرم هادی ۱۰ آبان ماه برگزار می‌کند.

به گزارش تفسیری هنرآنلاین iبه نقل از روابط عمومی فرهنگسرای ملل؛ این ورک شاپ با هدف برجسته نمودن عنصر خط در طراحی برگزار می‌شود.

در این ورک شاپ تمرکز آموزش با تکنیک خوکار بر روی عنصر خط است. طراحی خط، مجموعه‌ای از رشته‌های گوناگون هنر تجسمی از جمله: گرافیک، خط، نقاشی و… را شامل می‌شود و iبه سبب ظرافت کار iبه هنر نگارگری نزدیک است و چون قابلیت تجسم و چرخش در فضا را دارند iبه هنرحجم هم نزدیک است و می‌توان از این تکنیک برای ساخت مجسمه استفاده نمود.

این ورک شاپ طی روز یاد شده، ساعت ۳۰/۱۵ در فرهنگسرای ملل واقع در بزرگراه شهید آیت الله صدر، خیابان قیطریه، بوستان قیطریه، برپا می‌شود.

همچنین دومین مجموعه طراحی خط از همین هنرمند «به راه صبح» در نگارخانه شماره دو فرهنگسرای ملل از ۱۲- ۶ آبان ماه در حال برگزاری است.

نمایشگاه طراحی خط «به راه صبح» با بیش از ۱۵ اثر که با خود کار طراحی شده و مزین iبه اسم حضرت علی (ع) است در نگارخانه شماره دو فرهنگسرای ملل دایر است.

این نمایشگاه در روزهای یاد شده از ساعت ۹ صبح تا ۱۹ در فرهنگسرای ملل واقع در بزرگراه شهید آیت الله صدر، خیابان قیطریه، بوستان قیطریه، میزبان علاقمندان iبه هنر طراحی خط است.

پایان پیام /۳۱


آخرین خبرها
منبع: خبرگزاری هنر آنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.