ورک شاپ طراحی برگزار می‌شود

۱۹م اسفند ،

سومین جشنواره جهانی هنر مقاومت ورکشاپ حرفه‌ای طراحی خود را در فروردین ماه ۹۲ برگزار می‌کند.

به گزارش هنرآنلاین ا، دکتر غلامعلی طاهری دبیر بخش طراحی و چاپ دستی از برپایی ورکشاپ حرفه‌ای طراحی با موضوع مقاومت در فروردین ماه ۹۲ خبر داد.

وی توضیح داد: این ورکشاپ که ویژه هنرمندان و دانشجویان به صورت آزاد برگزار می‌شود، برای دومین دوره پیاپی جشنواره طراحی شده است و در دوره قبل این ورک‌شاپ با استقبال بسیار خوبی روبرو شده بود.

دکتر طاهری، طراحی را هنر مادر برای هنرهای تجسمی معرفی کرده و افزود: طراحی یک هنر مستقل است و به سبب آزاد بودن و داشتن فضای حالت‌گرا، سرعت عمل و هیجانی را به همراه دارد که با استقبال جوانان روبرو می‌شود. هنر طراحی خلاقیت جوانان را شکوفا می‌کند و به آنها اجازه می‌دهد تا از ابزارهای مختلف بهره ببرند.

این هنرمند در بیان اهمیت ورکشاپ طراحی گفت: در ایران جشنواره و بینال طراحی وجود ندارد و گرچه تلاش‌های بسیاری برای آن صورت گرفته اما متولیان بسیار به برپایی چنین رقابتی در زمینه طراحی رقبت نشان نمی‌دهند. برپایی این ورکشاپ فرصت خوبی است که طی سه روز هنرمندان، هنر خود را به نمایش بگذارند.

سومین جشنواره جهانی هنر مقاومت با دبیرکلی دکتر حبیب اله صادقی در دوازده رشته هنرهای تجسمی و به همت انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع‌مقدس برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۳۱


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.