وزارت ارشاد مچ متخلفان را گرفت

این مطلب امروز ۴ شنبه ۱۷ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده در انتهای خبر در پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

روزگار روشن‌ شدن همه چیز است. دیروز سخنگوی سازمان سینمایی، کل بودجه سازمان متبوع‌اش را اعلام نمود و از سوی دیگر پایگاه اینترنتی شبکه ایران، جزئیات تازه‌ای از چند پرونده تخلف مالی در وزارت ارشاد را اعلام نمود.

دنیای اقتصاد: روزگار روشن‌ شدن همه چیز است. دیروز سخنگوی سازمان سینمایی، کل بودجه سازمان متبوع‌اش را اعلام نمود و از سوی دیگر پایگاه اینترنتی شبکه ایران، جزئیات تازه‌ای از چند پرونده تخلف مالی در وزارت ارشاد را اعلام نمود.

بنا iبه این گزارش خبری اخیرا چند تن از مدیران و کارکنان وزارت ارشاد در پی کشف بعضی تخلفات مالی بازداشت شده اند. بازداشت این افراد مربوط iبه سه پرونده مالی است. اولین پرونده مربوط iبه پرداخت غیرقانونی ۳ میلیارد تومان در قالب کمک بلاعوض iبه خانمی بوده که iبه عنوان منشی در سازمان سینمایی مشغول iبه کار بود.

هر چند که این فرد هم‌اکنون iبه کشور کانادا گریخته است، اما بعضی عوامل موثر در پرداخت این وام بلاعوض شناسایی شده‌اند. کشف این تخلفات با تلاش حراست وزارت ارشاد و با حمایت و پیگیری دکتر حسینی وزیر ارشاد iبه نتیجه رسید. متخلفان هم اکنون iبه دستگاه قضایی معرفی شده‌اند.

از سوی دیگر سعید رجبی‌فروتن گفت: کل بودجه امسال سازمان سینمایی ۳۴ میلیارد تومان است که این شامل بودجه فیلم‌های فاخر هم می‌شود. «سعید رجبی‌فروتن» سخنگوی سازمان سینمایی کشور در گفت‌وگو با فارس درباره میزان بودجه امسال فیلم‌های فاخر سازمان سینمایی گفت: تا سال‌های گذشته روال این‌گونه بود که غیر از بودجه و اعتبارات که مشخصا iبه سینما و معاونت سینمایی اختصاص می‌یافت، ردیف بودجه مستقلی برای فیلم‌های فاخر وجود داشته و تحت همین عنوان رقم و عدد مشخصی داشت.

 وی در ادامه توضیحات خود گفت: اما در قانون بودجه سال جاری دیگر آن ردیف بودجه مستقل حذف شد و کل بودجه سال جاری سازمان سینمایی ۳۴ میلیارد تومان است. این اعتبار ذیل سرفصل سینما و معاونت سینمایی با تدبیر و تشخیص و اولویت‌بندی شخص ریاست سازمان سینمایی iبها می‌شود و iبه فراخور پروژه‌هایی که موجود است میزان مشارکت در توزیع و تولید مشخص می‌شود.


مجله اینترنتی برترین ها سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.