وزارت بهداشت اعتبار بدهد تا دانشجویان خوابگاهی شوند

فروردین ۱۴۰۳

معاون دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: نبود اعتبارات سبب شده که ما نتوانیم خوابگاه برای اسکان دانشجویان تدارک ببینیم که سبب شده بیش از صد دانشجو در نمازخانه اسکان یابند.

دکتر رمضانخانی، معاون دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران درخصوص این که برخی از دانشجویان ورودی امسال به دلیل نبود خوابگاه معترض می باشند گفت: در زمان انتخاب رشته در دفترچه راهنمای انتخاب رشته دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی اعلام کرده بود که این دانشگاه تعهدی برای خوابگاه ندارد چرا که ظرفیت خوابگاه‌های دانشگاه تکمیل است و در حال حاضر حدود ۱۰۴ دانشجو در نمازخانه خوابگاه‌ها زندگی می‌کنند.

وی با بیان این‌که ۱۲۰۰ دانشجو در رشته‌های مختلف وارد این دانشگاه شده‌اند عنوان کرد: نزدیک به ۷۰ درصد این دانشجویان شهرستانی بوده و خواستار خوابگاه می باشند که در همین راستا ما برای پاسخگویی به بخشی از دانشجویان یک ساختمان را در دربند با ظرفیت اسکان ۴۵۰ متر اجاره کردیم.

رمضانخانی با اشاره به اینکه منابع مالی اجازه اجاره کردن ساختمانی برای خوابگاه را نمی‌دهد اظهار کرد: هزینه یک دانشجوی ساکن در خوابگاه ۴۵۰ هزار تومان گفت: بنابراین باید وزارت بهداشت منابع مالی در اختیار ما قرار دهد تا بتوانیم پاسخگوی نیاز دانشجویان از لحاظ خوابگاه باشیم./ح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.