وزارت ورزش و کمیته المپیک درگذشت رضا احدی را تسلیت گفتند



تاریخ انتشار: ۱۹ January 2016 | 9:50 am

وزارت ورزش و کمیته المپیک درگذشت رضا احدی را تسلیت گفتند

وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک در پیامی درگذشت رضا احدی را به خانواده بزرگ ورزش به ویژه باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال تسلیت گفتند.

متن پیام وزارت ورزش و جوانان به شرح زیر است:

بازگشت همه به سوی اوست

خبر درگذشت رضا احدی پیشسکوت و بازیکن دهه ۵۰ و ۶۰ استقلال چنان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور می‌نشیند ولی در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست.

وزارت ورزش و جوانان ضمن عرض تسلیت این ضایعه دردناک به خانواده بزرگ ورزش به ویژه اعضای باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال، برای وی غفران الهی و برای خانواده ی داغدارش صبر جمیل آرزومند است.

روحش شاد و یادش گرامی باد

همچنین کمیته ملی المپیک طی پیامی درگذشت رضا احدی پیشکسوت فوتبال ایران را به جامعه ورزش و خانواده فوتبال کشور تسلیت گفت.

در متن پیام تسلیت کمیته ملی المپیک آمده است:

‘کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذوالجلال و الاکرام’ خبر درگذشت رضا احدی یکی از پیشکسوتان گرانقدر فوتبال کشور، بار دیگر جامعه ورزش کشور و طرفداران این رشته را در غم و اندوه فرو برد.

این ضایعه را به خانواده محترم ایشان،جامعه بزرگ ورزش و فوتبال کشور تسلیت گفته و از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و برای سایر بازماندگان این عزیز از دست رفته صبر جمیل و اجر جزیل خواستار است.

رضا احدی از محبوب ترین بازیکنان استقلال در دهه ۶۰ محسوب می شود که سابقه بازی در تیم روت وایس هسن(Rot-Weiss Essen) آلمان را داشت. وی که تنها ۵۳ سال داشت از بازیکنان بی حاشیه و خوش اخلاق فوتبال ایران بود که مرگ وی خبر ناگواری برای جامعه ورزش کشور محسوب می شود.

احدی در پانزدهم دی ماه جاری به دلیل مشکل اعصاب در بیمارستان بستری شد که پس از بررسی های پرشکی، عفونت داخلی و عارضه کبدی را دلیل مشکلات جسمانی وی تشخیص دادند. او پس از روزها مبارزه با این بیماری در بیمارستان ایرانمهر جان به جان آفرین تسلیم کرد.

گردآوری:گروه ورزش ممتاز نیوز
momtaznews.com/sport
منبع:isna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.