وزرات بهداشت یک ریال هم به پروژه بیمارستان امام خمینی(ره) اختصاص نداده است

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

فرماندار شهریار در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

فرماندار شهریار با اشاره به نیمه تمام مانده پروژه بیمارستان امام خمینی(ره) شهریار گفت: وزارت بهداشت حتی یک ریال هم برای تکمیل این پروژه پرداخت نکرده است و همچنین به نظر می رسد در آینده با توجه به شرایط بودجه ای در کشور اعتبار مالی از سوی این وزارتخانه برای بیمارستان امام خمینی(ره) شهریار پرداخت نشود.

همت الله هادی زاده در گفتگو با خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران درباره آخرین وضعیت بیمارستان امام خمینی(ره) شهریار که ساخت آن ۱۹ سال به طول انجامیده است اظهار داشت: با توجه به برگزاری جلسات متعدد با مسئولان مربوطه این بیمارستان برای تکمیل نهایی نیازمند ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار است.

وی با اشاره به تلاش مسئولان شهرستان و استان برای تکمیل این بیمارستان گفت: مطابق مذاکرات انجام شده با نماینده مردم شهریار در مجلس و خیرین این شهرستان مقرر شد بخش مشخصی از اعتبارات مالی برای تکمیل پروژه از سوی خیرین و مردم پرداخت شود.

فرماندار شهریار با بیان اینکه خیرین شهرستان شهریار همواره یار و یاور محرومان بوده اند و دست مسئولان را برای اراده خدمات هر چه مطلو ب تر فشرده اند افزود: اگر اعتبارات مالی پیش بینی شده در زمان کوتاهی تامین شود این آمادگی وجود دارد که عملیات عمرانی این پروژه ۱۹ ساله تا پایان سال جاری آغاز شود.

هادی زاده با بیان اینکه تکمیل این پروژه در ۳ فاز انجام خواهد شد تصریح کرد: در صورت تامین اعتبار در فاز نخست نیز درمانگاه سپس اورژانس و در نهایت نیز بیمارستان به طور کامل به بهره برداری خواهد رسید.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا اعتبار مالی از سوی وزارت بهداشت برای این پروژه تخصیص یافته است یا خیر گفت: وزارت بهداشت حتی یک ریال برای تکمیل این پروژه پرداخت نکرده است و همچنین به نظر می رسد در آینده با توجه به شرایط بودجه ای در کشور اعتبار مالی از سوی این وزارتخانه برای بیمارستان امام خمینی شهریار پرداخت نشود.

فرماندار شهریار با بیان اینکه وزیر بهداشت احتمالا سفری به شهرستان شهریار خواهد داشت، تصریح کرد: در این دیدار در نظر داریم مجوزهای لازم برای جذب نیرو تخصصی برای بیمارستان امام خمینی شهریار را کسب کنیم زیرا اگر بیمارستان به بهره برداری برسد ولی نیرو کافی و متخصص وجود نداشته باشد هیچ مشکل درمانی در شهریار و مردم آن رفع نخواهد کرد که در این رابطه ۲ بیمارستان شاهد شهر و وحیدیه به دلیل نداشتن مجوز نمی توانند نیرو مورد نظر خود را تامین کنند.

هادی زاده در پاسخ به این سوال که آیا گزارش عملکرد مدیران دستگاه های اجرایی به فرمانداری ارسال شده است یا خیر اظهار کرد: گزارش عملکردها به فرمانداری ارسال شده و هم اکنون در حال برنامه ریزی برای سال آینده هستیم.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.