وزرای پیشنهادی اطلاعات، دفاع، امور خارجه و کشور با رای بالا وارد کابینه می‌شوند

فروردین ۱۴۰۳

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به روند مذاکرات بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی، گفت: ۴ وزیر پیشنهادی اطلاعات، دفاع، امور خارجه و کشور با رای بالا وارد کابینه یازدهم خواهند شد.

“علاءالدین بروجردی” نماینده مردم بروجرد در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به روند بررسی رای اعتماد به وزرای پیشنهادی دولت یازدهم، گفت: وکلای ملت روند خوبی را در پیش گرفته‌اند و بررسی رای اعتماد به خوبی پیش می‌رود.   
 
وی در ادامه افزود: با توجه به روند فعلی، ۴ وزیر پیشنهادی اطلاعات، دفاع، امور خارجه و کشور با رای بالایی وارد کابینه یازدهم خواهند شد.   
 
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطر نشان کرد: وزرای پیشنهادی دفاع و کشور مخالف ندارند و وضعیت وزرای پیشنهادی اطلاعات و امور خارجه نیز برای رای اعتماد بالا مناسب است.   
 
اضافه می‌شود؛ “حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمود علوی” به عنوان وزیر پیشنهادی اطلاعات، “محمدجواد ظریف” وزیر پیشنهادی امور خارجه، “حسین دهقان” وزیر پشتیبانی دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و “عبدالرضا رحمانی‌فضلی” به عنوان وزیر پیشنهادی کشور از سوی “حجت‌الاسلام و المسلمین  دکترحسن روحانی” جهت اخذ رای اعتماد به مجلس معرفی شده‌اند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.