وزیر کشور و قالیباف به کمیسیون اصل ۹۰ می‌روند

۱۳م دیماه ،

سخنگوی کمیسیون اصل نود قانون اساسی در مجلس از حضور مسئولان ستاد مبارزه با مواد مخدر در جلسات هفته آتی این کمیسیون جهت تشریح مشکلات این ستاد خبر داد.

مصطفی افضلی‌فر نماینده مردم اردبیل، نمین و نیر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران در تشریح دستور جلسات کمیسیون اصل ۹۰ مجلس در هفته آتی، گفت: هفته آینده تعدادی از مسئولان “ستاد مبارزه با مواد مخدر نهاد ریاست جمهوری” در جلسه “کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس” حاضر خواهند شد.

وی در ادامه افزود: در این نشست اعضای کمیسیون اصل نودم قانون اساسی با روند فعالیت‌های ستاد مبارزه با مواد مخدر آشنا خواهند شد، ضمن آنکه مسئولان این ستاد نیز به ارائه گزارشی از مشکلات و چالش‌های پیش‌روی کشور در پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر خواهند پرداخت تا کمیسیون اصل ۹۰ در جهت رفع موانع قانونی این ستاد گام بردارد.

سخنگوی کمیسیون اصل نودم قانون اساسی، تصریح کرد: در این نشست که احتمالا در روز یکشنبه هفته آ‌تی (۱۷ دی ماه) برگزار خواهد شد، “مصطفی محمد نجار، دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر”، طاها طاهری قائم مقام دبیر کل، سردار بهرام نوروزی معاون مقابله با عرضه و امور بین الملل و برخی دیگر از مسئولان ستاد مبارزه با مواد مخدر حضور خواهند داشت.

وی در ادامه از بررسی عملکرد” سازمان اوقاف و امور خیریه “و رسیدگی به شکایات مربوط به این سازمان و رسیدگی به مشکلات بافت فرسوده “منطقه ناصر خسرو تهران” با حضور محمد باقر قالیباف،” شهردار تهران” در جلسات هفته آتی این کمسیون خبر داد.

انتهای پیام/

 


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.