وزیرارتباطات:منشاء‌پارازیت‌ها،ناشناخته‌است

رضا تقی‌پور درباره ارسال پارازیت‌ها در سطح کشور، تصریح کرد: پارازیت‌های ارسالی ربطی به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ندارد و به طور جدی پیگیر این مساله هستیم.

خانه ملت: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید بر اینکه ارسال پارازیت ربطی به این وزارتخانه ندارد، گفت: پارازیت‌های اخیر از سوی وزارت ارتباطات ایجاد نشده و منشاء آن نیز مشخص نیست.
 
رضا تقی‌پور درباره ارسال پارازیت‌ها در سطح کشور، تصریح کرد: پارازیت‌های ارسالی ربطی به  وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ندارد و به طور جدی پیگیر این مساله هستیم.
 
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد: در ارتباط با این موضوع  به دفعات مکرر گزارشی درباره پارازیت‌های تلفن‌های همراه برای نمایندگان و اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس ارائه کرده‌ایم.
 
به گفته وی  با توجه به اینکه پارازیت‌های اخیر از سوی وزارت ارتباطات ایجاد نشده و این وزارتخانه درصدد کشف منشاء ارسال پارازیت‌ها است.
 
تقی‌پور با ابراز بی‌اطلاعی در مورد منبع ارسال این پارازیت‌ها، بیان کرد: قطعا باید به دنبال منبع ارسال این پارازیت‌ها و شناسایی آن بود زیرا آثار و عواقب بسیار سوء و متعددی در پی خواهد داشت.
 
این مقام مسئول با تاکید مجدد بر اینکه ارسال این پارازیت‌ها از سوی این وزارتخانه نیست حاضر به پاسخگویی بیشتر در این مورد نشد.


پایگاه خبری تحلیلی ممتاز | Momtaz News

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.