وزیرخارجه دیروز میزبان کوفی​عنان بود یا مهمان اماراتی​ها؟/سفر غیرمنتظره صالحی به ابوظبی

 یک شبکه لبنانی از سفر غیرمنتظره وزیرخارجه امور ایران به امارات در شب گذشته خبر داد و جزئیات بیشتری از محتوای این گفتگوها منتشر نکرد.
شبکه تلویزیونی المیادین که اخیرا از سوی “غسان بن جدو” خبرنگار مستعفی الجزیره راه اندازی شده، از سفر شب گذشته وزیرخارجه جمهوری اسلامی ایران به ابوظبی که به صورت غیر منتظره انجام شده خبر داد.
این شبکه تلویزیونی جزئیات بیشتری از این خبر خود منتشر نکرده است. این در حالی است که “علی اکبر صالحی” روز گذشته مذاکراتی را با “کوفی عنان” فرستاده ویژه سازمان ملل در تهران داشت.

از سوی دیگر؛ خبرگزاری رسمی امارات (وام) در گزارشی اعلام کرد: وزیر امور خارجه ایران روز دوشنبه سرزده وارد امارات شد و با “منصور بن زاید آل نهیان” معاون رئیس مجلس دیدار و گفتگو کرد.

این دیدار با حضور “عبدالله بن زاید آل نهیان” وزیر امور خارجه امارات انجام شد و دو طرف راههای گسترش و تعمیق روابط را بررسی و درباره موضوعات مهم نیز گفتگو کردند.

در این سفر همچنین صالحی با “شیخ محمد بن راشد آل مکتوم” نائب رئیس، نخست وزیر و حاکم دبی دیدار و گفتگو کرد و در این دیدار راه‌های تقویت امنیت در منطقه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

/۲۹۲۲۰

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.