وزیر ارتباطات ایران در دیدار با همتای چینی خود خواستار اجرای پروژهای تحقیقاتی مشترک شد

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

واعظی در دیدار با وزیر ارتباطات چین خواستار شد: اجرای پروژهای تحقیقاتی مشترک با چین ایران و چین می توانند در اجرای پروژه های تحقیقاتی و سرمایه گذاری مشترک برای توسعه صنایع ICT، همکاری دوجانبه داشته باشند.
به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، دکتر واعظی در حاشیه نمایشگاه تلکام ۲۰۲۴ و در ادامه جلسات با سران جامعه ارتباطات و فناوری اطلاعات کشورهای آسیا و اقیانوسیه، با وزیر صنعت و ارتباطات چین دیدار و گفتگو کرد.
 
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این دیدار، برنامه های وزارت ارتباطات و فن آوری اطلاعات را برای توسعه زیرساخت ها و ارایه خدمات تازه ارتباطی تشریح کرد.
وی با اشاره به ملاقات اخیر روسای جمهور دو کشور در بیشکک تصریح کرد: همکاری بین دو کشور در اجرای پروژه های تحقیقاتی و سرمایه گذاری مشترک برای توسعه صنایع ICT ، در راستای استمرار همکاریهای آتی مفید خواهد بود.
این گزارش حاکی است، وزیر صنعت و ارتباطات چین نیز در این دیدار با تاکید بر گسترش همکاریهای همه جانبه دو کشور ایران و چین به خصوص انجام پروژه های تحقیقاتی و سرمایه گذاری مشترک گفت: مواضع دولت جمهوری اسلامی ایران در خصوص حل و فصل مسائل بین المللی راهگشا است.
بر اساس این گزارش، در پایان این دیدار، دو طرف توافق کردند همکاریهای خود را در حوزه های مخابراتی ، پستی و فناوری اطلاعات در مجامع بین المللی گسترش دهند.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.