وزیر ارشاد از تالار مرکزی شهر قم بازید کرد

به گزارش ایرنا ، تالار مرکزی شهر قم در ۴ طبقه و در ۱۰ هزار مترمربع زیربنا و با کاربری های مختلف فرهنگی و هنری با ۴۷ درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت است و تاکنون ۶ میلیارد تومان برای آن هزینه شده است .

این تالار با برخورداری از سالن های نمایش متعدد، کارگاههای آموزشی و مجموعه اداری، در صورت بهره برداری بخش عمده ای از نیازهای فرهنگی استان براورده خواهد کرد .

در جریان این بازید حجت الاسلام و المسلمین ‘محمدحسین موسی پور’ استاندار قم بر اهمیت این طرح فرهنگی و ضروت تسریع در عملیات اجرایی آن تاکید کرد.

وی ،در حاشیه بازدید از این پروژه با بیان اینکه کمبود زیرساختهای فرهنگی در استان قم به شدت احساس می شود، خاطرنشان کرد: در دو سال گذشته احداث کتابخانه ها و فرهنگسراهای متعدد در استان قم در جهت رفع خلاء های زیرساختی در حوزه فرهنگ و هنر در دستور کار قرار گرفته است.

استاندار قم ،با بیان اینکه پروژه تالار مرکزی شهر قم باید تا دهه فجر سال جاری به بهره برداری برسد و در اختیار هنرمندان استان قرار بگیرد، تصریح کرد: روند اجرای این پروژه تا کنون آنچنان مطلوب نبوده و حدود ۴۷ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی ابراز امیدواری کرد: در سال جاری با پیگیری های مستمر و تلاش مضاعف مسوولان و دست اندرکاران پروژه، شاهد به ثمر رسیدن هرچه سریعتر این مرکز بزرگ فرهنگی باشیم. ک/۳

۸۱۴۶ / ۱۳۵۵ /۵۵۶/

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۸۳۷۳۸


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.