وزیر دفاع: رژیم صهیونیستی می‌داند حمله به ایران آرزویی دست نیافتنی است، مگر اینکه قصد خودکشی داشته باشد

به گزارش خبرآنلاین، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در نشست خبری نسل چهارم موشک فاتح ۱۱۰، ادامه داد: از طرف روس​ها اظهارنظرهایی درباره S300 شده است اما باید دید در عمل چقدر پیشرفت خواهد داشت.

وحیدی در پاسخ به پرسشی درباره اظهارنظرهای برخی مقامات رژیم صهیونیستی علیه ایران، گفت: مقامات رژیم صهیونیستی برای مدیریت بحران موجود در منطقه و بحران‌هایی که با آن مواجه هستند اظهاراتی مطرح می‌کنند که این اظهارات بین مقامات نظامی و سیاسی این رژیم متفاوت است. امروز ما درگیری جدی را در داخل سرزمین‌های اشغالی شاهد هستیم و اظهارنظرهای متعدد مقامات سیاسی و نظامی رژیم صهیونیستی نشان‌دهنده اختلاف خاصی است که در این رژیم وجود دارد.

وزیر دفاع با بیان اینکه رژیم صهیونیستی می‌داند حمله به ایران آرزویی دست نیافتنی است، مگر اینکه این رژیم قصد خودکشی داشته باشد، افزود: اظهارات مقامات رژیم صهیونیستی ناظر بر تلاش آنها به منظور مدیریت افکار عمومی و خارج شدن از انزوا در صحنه‌های مختلف است؛ البته این رژیم تلاش کرد تا با به میان آوردن بحث سوریه، خود را از مرکز توجهات دنیای اسلام خارج کند که تا حدودی نیز در این امر موفق بوده است.

گزیده سخنان وی را به نقل از فارس و ایسنا بخوانید:

·         رژیم صهیونیستی نمی‌تواند خود را از واقعیت‌های تاریخی و ناتوانمندی‌های ذاتی که گریبانگیرش است رها کند و اظهارات مقامات این رژیم نیز تبلیغاتی و روانی است، البته نیروهای مسلح ایران کاملا آماده‌اند تا به هر سوء‌نیتی پاسخی محکم دهند تا برای پشیمانی رژیم صهیونیستی برای همیشه کفایت کند.

·         ایران هیچ نیروی نظامی در سوریه ندارد و دولت سوریه نیز چنین درخواستی از ما نداشته است. سوریه ارتشی قوی دارد و از حمایت‌های مردمی نیز برخوردار است و سوری‌ها خود از عهده ماجرایی که بیگانگان در این کشور درست کرده‌اند، برمی‌آیند.

·         جریانات و کشورهایی سیل اسلحه را به سوریه روانه و گروههای تروریستی را مجهز می‌کنند که کاری بسیار زشت است و آثار بسیار بدی در منطقه خواهد گذاشت. آنچه به عنوان معارضه در سوریه مطرح می‌شود، گروههای مسلح معدودی هستند و از کشورهای دیگر آمده‌اند و نگذاشتند دولت سوریه آنچنان که باید، خواسته‌های مردم این کشور را محقق کند. دشمنان در پی ایجاد توازن قوای جدیدی میان رژیم صهیونیستی و دیگر کشورهای اسلامی در منطقه هستند که با بیداری اسلامی این توازن به خطر افتاده بود و آنها تلاش می‌کنند با خارج کردن سوریه از محور مقاومت این توازن را به نفع خود تغییر دهند که البته نخواهند توانست.

·         اگر در مورد سوریه بی‌تدبیری شود و نظامیان خارجی که هم‌اکنون به صورت نامنظم در این کشور حضور دارند به طور منظم وارد صحنه شوند، حتما بحران بزرگی منطقه را فرامی‌گیرد و به طور قطع بازنده این بحران غربی‌ها و کشورهای حامی صهیونیست‌ها خواهند بود.

پرواز جنگنده “میگ ۲۹” پس از ۱۲ سال
یک فروند هواپیمای جنگنده بمب افکن میگ ۲۹ در پایگاه دوم شکاری شهید فکوری تبریز با انجام ۲۱ هزار نفر-ساعت کار توسط متخصصین این پایگاه مورد تعمیر اساسی و بازسازی قرار گرفت.

به گزارش فارس این جنگنده میگ ۲۹، صبح امروز پس از ۱۲ سال با موفقیت به پرواز در آمد. اورهال این هواپیما ۲۴ ماه به طول انجامید که طی آن سه نوع سامانه مدرن الکترونیکی نیز بر روی آن نصب شده که قابلیت فنی و پشتیبانی آن را به میزان قابل توجهی افزایش داده است.

/۲۹۲۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.