وزیر نفت از فازهای ۱۵،۱۶ و ۱۷،۱۸ پارس جنوبی بازدید کرد

به گزارش خبرنگار مهر، رستم قاسمی وزیر نفت ظهر پنجشنبه به منظور بازدید از پروژه های پارس جنوبی به همراه معاون خود و تعدادی از مدیران ارشد شرکت ملی نفت ایران وارد منطقه ویژه پارس جنوبی شد و از برخی از پروژه‌ها و فازهای پارس جنوبی بازدید کرد.

وزیر نفت با همراهی مدیران، مجریان و پیمانکاران فازهای پارس جنوبی در نخستین مرحله از برنامه‌های کاری خود در عسلویه، از فازهای ۱۵،۱۶ و ۱۷،۱۸ که از جمله طرح‌های مهر ماندگار در منطقه عسلویه هستند، بازدید کردند و در جریان آخرین کارهای صورت گرفته در این پروژه‌ها قرار گرفتند.

در ادامه این بازدید نشست مشترک مدیران و پیمانکاران این دو طرح با حضور رستم قاسمی وزیر نفت، موسی سوری مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس و مدیران ارشد شرکت‌های ایدرو، ایزوایکو، صف، نفت و گاز آریا شهاب، مهندسی و ساختمان صنعت نفت و مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی ایران برپا شد.   

وزیر نفت در سفر خود به عسلویه برنامه های مختلفی دارد که می توان به بازدید از پروژه های در دست اجرا، بررسی روند پیشرفت پروژه‌ها و برگزاری نشست با مدیران، مجریان و پیمانکاران فازهای در دست اجرا در پارس جنوبی اشاره کرد.

سفر وزیر نفت به عسلویه با هدف تسریع در عملیات اجرایی پروژه‌های بزرگ در دست اجرا در منطقه ویژه پارس جنوبی و رفع موانع احتمالی انجام می‌شود.        

در نشست مشترک وزیر نفت با مدیران، مجریان و پیمانکاران فازهای پارس جنوبی، عملکرد برخی پیمانکاران و تشریح پیشرفت‌های صورت گرفته این پروژه‌ها، راهکارهای مناسب به منظور سرعت بخشیدن به اجرای شدن این پروژه‌ها مورد بررسی و تبادل نظر قرار خواهد گرفت. 


MehrNews Rss Feed

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. پرویز:

    کار گر ساده جویای کار هستم

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.