وضعیت متقاضیان بازنشستگی مشاغل سخت رسیدگی می شود

۱۸اردیبهشت،

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: رسیدگی به متقاضیان بازنشستگی مشاغل سخت و تقویت اصل سه جانبه گرایی در حل اختلافات جامعه کار و تولید از برنامه های مهم این اداره کل در سال جاری است.

بابایی، در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: با پیگیری و هماهنگی مسئولان استان، تاکنون بسیاری از مشکلات مربوط به حوزه کارگری حل و فصل شده است چرا که رفع مسائل و مشکلات جامعه کارگری و تولید دغدغه مهم مسئولان مورد پیگیری آن ها است.
وی در ادامه به اهم برنامه های این اداره کل در سال جاری اشاره و تصریح کرد: رسیدگی به متقاضیان بازنشستگی مشاغل سخت و زیان‌آور،‌ تقویت اصل سه جانبه گرایی در حل اختلالات جامعه کار و تولید، راه اندازی مرکز کاریابی محمدیه و ایجاد دفتر نمایندگی اداره تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی در شهرک صنعتی کاسپین از برنامه های مهم این اداره کل در سال جاری است.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین در پایان به آمار اشتغال در این استان طی سال قبل اشاره و خاطرنشان کرد: در سال قبل با ایجاد ۲۷ هزار شغل، میزان نرخ بیکاری در استان قزوین به ۱/۱۲ درصد که کمتر از میانگین کشوری بود، رسید./ف

 


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.