وضعیت تولید انواع کامیون و وانت در مهرماه

۲۸ آبان ،

در مهر ماه امسال، تیراژ تولید انواع کامیون و بعضی وانت های دوگانه سوز کاهش یافته است.

به گزارش تفسیری خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، بر اساس  آمار مهرماه وزارت صنعت از تولید انواع خودرو، تیراژ تولید انواع کامیون و بعضی وانت های دوگانه سوز کاهش یافته است.

این آمار نشان می‌دهد تولید انواع کامیون و کامیونت در مهرماه امسال به هزار و ۲۵۰ دستگاه رسیده به طوری که در مهرماه سال قبل سه هزار و ۳۷۹ دستگاه انواع کامیون و کامیونت در کشور تولید شده بود.

بر اساس این گزارش تفسیری تولید انواع کامیون و کامیونت در شرکت ارس خودرو دیزل ۸۱٫۳ درصد، ایران خودرو دیزل ۸۵٫۹ درصد، رخش خودرو دیزل ۸۸٫۹ درصد، زامیاد ۵۸٫۹ درصد، سایپا دیزل ۶۲٫۱ درصد، کاریزان خودرو ۸۲٫۳ درصد، گروه بهمن ۹٫۳ درصد، ماموت ۸۵٫۷ درصد و آریا دیزل موتور و سپهر دیزل کاوه صد درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش یافته است.

بر اساس این گزارش تفسیری تولید انواع وانت دوگانه‌سوز در مهرماه امسال ۸۳ درصد نسبت به مهر سال قبل کاهش یافته و در شرایطی که در مهرماه سال قبل مجموعا ۱۱ هزار و ۵۱ دستگاه انواع وانت دوگانه‌سوز تولید شده بود این میزان در مهرماه امسال به هزار و ۸۷۴ دستگاه، رسیده است.

همچنین مهر امسال تولید وانت باردو دوگانه‌سوز در ایران خودرو تبریز ۹۴٫۴ درصد و وانت نیسان انژکتوری دو‌گانه‌سوز در شرکت زامیاد ۷۰٫۳ درصد کاهش یافته است.

لازم به ذکر است که تولید مزدا تک کابین دوگانه‌سوز ۲۴٫۳ درصد و مزدا دو کابین دوگانه‌سوز ۱۳۶٫۷ درصد در گروه بهمن افزایش یافته است./س


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.