وضعیت حجاب دانشگاه ها نسبت به جامعه بهتر است

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ دوشنبه ۱۵آبان۹۱،

با برنامه ریزی های انجام شده در بخش فرهنگی دانشگاه ها امروزه وضعیت حجاب در دانشگاه ها نسبت به جامعه بسیار بهتر شده است.

به گزارش تفسیری خبرنگارصنفی آموزشی باشگاه خبرنگاران: دکتر خواجه سروی معاون فرهنگی وزارت علوم در مراسم اختتامیه جشنواره ملی پایان نامه های غدیر در دانشگاه امام صادق گفت: جامعه ما امروزه از دانشگاه ها انتظار دارد، همانطوری که صنعت هسته ای را راه اندازی نمودند و مرز های دانش را درنوردیدند، در زمینه های معنوی هم مبلغ باشند و جامعه را هدایت نمایند.

وی به اجرای برنامه های اعتکاف در دانشگاه ها اشاره نمود و افزود: فضای دانشگاه ها ما تغییرات بسیاری نموده و شاهدیم هر ساله شمار بسیاری از دانشجویان و اساتید ما در دانشگاه ها مراسم اعتکاف را با شور و معنویت خاص و در سطح بسیار گسترده ای برپا می نمایند که این امر نشان دهنده ارتقا سطح معنوی دانشگاه ها است.

وی ادامه داد: فضای دانشگاه ها باید فضایی باشد که دشمنان را مایوس کند و همه دانشگاهیان باید در این امر سهیم باشند.

وی اجرای برنامه های دانشگاه ها را موفق دانست و تصریح نمود: همه برنامه های دینی ما در دانشگاه ها بیشترین مخاطب را داشته و عدد تاثیرگذاری آن بسیار بالا بوده است و ای امر با نظر سنجی های انجام شده بدست آمده است.

گفتنی است، مراسم اختتامیه جشنواره ملی پایان نامه های غدیر امروز با حضور آیت اله مهدوی کنی رئیس مجلس خبرنگان رهبری و رئیس دانشگاه امام صادق (ع) و معاونین وزارت علوم و تحقیقات و فن آوری و اساتید و دانشجویان دانشگاه امام صادق (ع) در این دانشگاه برگزار شد./ع۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.