وضعیت سهام ۱۰شرکت بیمه ای دربورس

بینا- در معاملات امروز ۴ شهریورماه، سهام ده شرکت بیمه ای در بازارهای بورس و فرابورس مورد داد و ستد قرار گرفت. به گزارش بینا، شاخص صنعت بیمه در بورس به رقم ۱۴۸۵ رسید و نسبت به روز گذشته تقریبا  ۰٫۰۸ درصد کاهش داشت. همچنین در بورس اوراق بهادار تهران نیز شاخص کل تقریبا با ۰٫۷۵ درصد افزایش به ۲۴۵۲۳ واحد رسید.
این گزارش می افزاید، اولین روز کاری این هفته بازار سرمایه با رشد قابل ملاحظه­ی قیمت ها همراه بود. گروه فولاد که از هفته پیش رشد خود را آغاز کرده بود و سرگروه بازار در این مدت بود امروز با به گره رفتن فخوز یکی از ستونهایش متعادل شد و از صف خرید خارج شد اما ستون دیگر این گروه پرقدرت یعنی فولاد همچنان تا پایان وقت معاملاتی با صف خرید میلیونی همراه بود تا فردا که در صورت صلاحدید ناظر بازار با قاونو گره به تعادل یا رشد مجدد برسد. اما گروه بزرگ بعدی که امروز بعد از بازگشایی نمادهای مهمش نیرو محرکه رشد بازار بود گروه پالایشگاهها بودند که نمادهای شبریز، شبندر امروز بازگشایی شدند و با رشد های بسیار خوبی همراه شدند و بعلاوه پالایشگاه شیراز هم با حجم قابل ملاحظه ای به صف خرید تبدیل شد. بنظر میرسد گروه اخیر بتواند انرژی لازم برای رسیدن به بازاری با ثبات در هفته بعد از تعطیلات اجلاس سران را تامین نماید.
اما گروه بیمه هم امروز روز خوبی را پشت سرگذاشت و نمادهای مهم این گروه با افزایش قیمت و حجم نسبتا خوبی معامله شدند قیمت خوردن نماد آسیا پس از مدتها نیز از جمله نکات مهم گروه بیمه می­باشد.
معاملات سهام شرکت های بیمه به شرح ذیل می باشد:
نماد بیمه آرمان نسبت به روز گذشته ۰٫۶۶ درصد افزایش داشت. در این نماد ۱۲۵,۰۰۱ سهم به ارزش ۱۷۱ میلیون ریال داد و ستد شد و با قیمت پایانی ۱,۳۷۴ ریال بسته شد.
بیمه آسیا ۰٫۰۴ درصد کاهش داشت. در این نماد ۱,۹۷۰ سهم به ارزش ۵ میلیون ریال مبادله شد و با قیمت پایانی ۲,۷۹۹ ریال بسته شد.
بیمه پارسیان باکاهش ۰٫۱۵ درصدی مواجه بود و با حجم معاملات ۱۱۲,۱۹۱ سهم به ارزش ۲۲۱ میلیون ریال،  و با قیمت ۲,۰۰۴ ریال بسته شد.
در نماد بیمه پاسارگاد ۳۲۹,۹۵۶ سهم به ارزش ۶۲۶ میلیون ریال داد و ستد شد این نماد باکاهش ۰٫۰۵ درصدی مواجه بود و با قیمت پایانی ۱٫۸۹۹ ریال بسته شد.
نماد بیمه دی ۳٫۴۱ درصد افزایش داشت و با مبادله ۵۳۷,۷۹۴ سهم به ارزش۱,۲۰۷ میلیون ریال و با قیمت پایانی ۲,۲۴۵ ریال بسته شد.
بیمه سامان با ۲٫۴۱ درصد کاهش و مبادله ۱۷۶,۰۰۰ سهم به ارزش ۲۹۹ میلیون ریال و با قیمت پایانی ۱,۷۰۲ ریال بسته شد.
بیمه ما ۴٫۹۷ درصد کاهش داشت و با مبادله ۴۲,۰۰۰ سهم به ارزش۵۵ میلیون ریال و با قیمت پایانی ۱,۳۱۸ ریال بسته شد.
نماد بیمه ملت با ۰٫۱۸ درصد کاهش و مبادله ۲۵۹,۸۰۰ سهم به ارزش ۲۸۸ میلیون ریال و با قیمت پایانی ۱,۱۱۴ ریال بسته شد
بیمه میهن با حجم معاملات ۱۰ سهم به ارزش ۰ میلیون ریال داد و ستد شد و این نماد شاهد ۴٫۹۷ درصد افزایش بود و با قیمت پایانی ۱,۱۸۳ ریال بسته شد.
بیمه نوین ۲٫۱۱ درصد افزایش داشت. در این نماد ۳۵,۰۰۰ سهم به ارزش ۴۵ میلیون ریال و با قیمت ۱,۳۰۶ ریال مبادله شد.

RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.