وضعیت سهام ۹ شرکت بیمه ای در بورس

بینا- در معاملات امروز اول شهریورماه، سهام نه شرکت بیمه ای در بازارهای بورس و فرابورس مورد داد و ستد قرار گرفت.
به گزارش بینا، امروز شاخص صنعت بیمه در بورس به رقم ۱۴۸۶ رسید و نسبت به روز گذشته تقریبا  ۰٫۰۸ درصد کاهش داشت. همچنین در بورس اوراق بهادار تهران نیز شاخص کل تقریبا با ۰٫۲۴ درصد افزایش به ۲۴۳۳۹ واحد رسید.
این گزارش می افزاید، روز آخر معاملات این هفته بورس با آرامش نسبی همراه بود. نمادهای فولاد مبارکه و فولاد خوزستان بعنوان دو نماد اصلی فلزات اساسی،  همچنان با صف خرید بدون عرضه تا پایان وقت بازار روبرو بودند. اما گروه کانته های فلزی که دیروز با تقاضاهای پرحجمی دنبال می شدند روز آرامی را در بالای صفر تابلو گذراندند. با توجه به تعطیلی هفته آینده بورس و انجام مذاکرات آژانس و ایران در جمعه و نیز نزدیک شدن به زمان مذاکرات ۵+۱ انتظار آرامش در بازار وجود دارد و با توجه اینکه روز تسویه فروشهای امروز دوشنبه هفته آتی و یک روز قبل از تعطیلات است حجم بالای عرضه امروز قابل پیش بینی بود. امروز در یکی از معدود روزهای معاملاتی سهام اکثریت نمادهای بیمه روی تابلو ظاهر شدند هرچند که منفی و مثبت شدن شرکتهای این گروه تعیین جهت کلی سهام بیمه را غیر ممکن کرده است. نقل و انتقالات بلوکی نماد آرمان امروز هم ادامه یافت که باعث شد بالاترین معالمات گروه به این شرکت اختصاص یابد.
معاملات سهام شرکت های بیمه به شرح ذیل می باشد:
نماد بیمه آرمان نسبت به روز گذشته ۰٫۱۵ درصد کاهش داشت. در این نماد ۱۲,۴۵۱,۹۳۸ سهم به ارزش ۱۷,۰۰۰ میلیون ریال داد و ستد شد و با قیمت پایانی ۱,۳۶۵ ریال بسته شد.
بیمه پارسیان باکاهش ۰٫۴۵ درصدی مواجه بود و با حجم معاملات ۱۱۲,۱۹۱ سهم به ارزش ۲۲۱ میلیون ریال،  و با قیمت ۲,۰۰۷ ریال بسته شد.
نماد بیمه پاسارگاد نسبت به روز گذشته بدون تغییر باقی ماند. در این نماد ۷۱۳,۰۵۶ سهم به ارزش ۱,۳۵۴ میلیون ریال داد و ستد شد و با قیمت پایانی ۱٫۹۰۰ ریال بسته شد.
در نماد بیمه دی ۳٫۶۸ درصد افزایش داشت و با مبادله ۲۶۰,۵۰۰ سهم به ارزش۵۶۵ میلیون ریال و با قیمت پایانی ۲,۱۷۱ ریال بسته شد.
بیمه سامان نسبت به روز قبل ۲٫۸۹ درصد افزایش داشت. در این نماد ۲۰۰ سهم به ارزش ۰٫۳ میلیون ریال و با قیمت پایانی ۱,۷۴۴ ریال بسته شد.
بیمه ما ۴٫۹۳ درصد کاهش داشت . در این نماد ۱,۰۰۰ سهم به ارزش ۱٫۳ میلیون ریال مبادله شد. این نماد با قیمت پایانی ۱,۳۸۷ ریال بسته شد.
نماد بیمه ملت با ۰٫۱۸ درصد افزایش نسبت به روز قبل و مبادله ۵۴۴,۲۶۳ سهم به ارزش ۶۰۷ میلیون ریال و با قیمت پایانی ۱,۱۱۶ ریال بسته شد
بیمه میهن با حجم معاملات ۴,۶۲۵ سهم به ارزش ۵ میلیون ریال داد و ستد شد و این نماد شاهد ۴٫۹۷ درصد کاهش بود و با قیمت پایانی ۱,۱۲۷ ریال بسته شد.
بیمه نوین نسبت به روز قبل ۲٫۷۴ درصد کاهش داشت. در این نماد ۶,۶۶۶ سهم به ارزش ۸٫۵ میلیون ریال و با قیمت ۱,۲۷۹ ریال مبادله شد.

RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.