وضعیت شوکه کننده بنیامین بهادری را ببینید + تصویر

گردآوری توسط گروه تفریحات و سرگرمی ممتازنیوز

به گزارش ممتاز – امیرحسین رستمی، درخصوص فوت ناگهانی همسر بنیامین بهادری،  بیان کرد: امیدوارم بنیامنین آنقدر صبور باشد تا رعنا دختر خردسالش جای خالی مادر مهربانش را احساس نکند. وی افزود: برای بنیامین و رعنا آروزی سلامتی دارم و امیدوارم خداوند بزرگ صبر بسیاری را برای این غم بزرگ به آنان عطا کند.رستمی اظهار داشت: برای وقوع این حادثه ناگوار از صمیم قلب متاثر شدم و به این خانواده داغدار تسلیت می‌گویم.

آخرین خبر از وضعیت این خواننده بعد تصادف اش + تصویر

در ادامه خبرها آمده است، خواننده مطرح موسیقی پاپ  در اولین واکنش به سانحه تصادف و فوت همسرش در حالی که به شدت گریه می کرد گفت: فعلا در شرایطی نیستم که بتوانم در این مورد صحبت کنم .مرگ همسرم من را شوکه کرد و فکر نمی‌کنم بتوانم به این زودی ها این ماجرای تلخ را از یاد ببرم.ناگفته نماند دیروز نسیم حشمتی همسر بنیامین بهادری در اثر سانحه تصادفی که در یکی از خروجی های اتوبان همت رخ داد دار فانی را وداع گفت.

در این سانحه رانندگی آسیبی به بنیامین بهادری وارد نشده اما متاسفانه همسر وی جان خود را از دست داده است.  بنابراین گزارش، طبق برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته پیکر این مرحوم تشییع و دوشنبه دوم دی ماه از ساعت ۱۴ تا ۱۵:۳۰ در مسجد حضرت رسول (ص) واقع در میدان کاج سعادت آباد مراسم بزرگداشت سومین روز درگذشت و جمعه ششم دی از ساعت ۱۸ تا ۱۹:۳۰ در مسجد جامع شهرک غرب مراسم هفتمین روز درگذشت همسر فقید بنیامین بهادری برگزار می‌شود.


ایران -موبایل-کامپیوتر-آموزشی-فرهنگی-تفریحی-سرگرمی-فال
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۴نظر ثبت شده
  1. زهرا_بنیامینی:

    اینو تصحیح کنین.چرا اخبارتون انقد ضعیفه
    بارانا اسمه دخترشونه نه رعنا

  2. زززز:

    درست خبر بدید.اسم دختر بنیامین بارانا است نه رعنا

  3. f.h:

    انا لله و انا الیه راجعون

  4. مهرانه:

    من تازه امروز خیلی دقیق از جزییات مرگ همسرش باخبر شدم خیلی متاسف شدم ولی وقتی فهمیدم یه دختر دو ساله داره دنیا رو سرم خراب شد اینقد گریه کردم که دختر دوساله خودم بهم گفت مامی چرا گریه میکنی واقعا درداوره خیلی دلم میخواد دخترشو ببینم

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.