وظیفه ام بود به دیدار شما بیایم

۰۷م آذر ،

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس با حضور در منزل رنده یاد سیروس قایقران از خانواده کاپیتان پیشین تیم ملی تجلیل کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران – محمد رویانیان که همراه کاروان پرسپولیس به انزلی رفته است، دربارهٔ دیدار با خانواده سیروس قایقران به پایگاه اینترنتی رسمی باشگاه پرسپولیس، گفت: تصمیم گرفتم بازیکنان پرسپولیس را در سفر به انزلی همراهی کنم و وظیفه خود می دانستم به در وهله اول به عنوان یک ایرانی و در وهله دوم به عنوان مدیری که در فوتبال فعالیت می کند خدمت خانواده زنده یاد قابقران برسم و افتخار داشته باشم با پدر ایشان و بخشی از اعضای خانواده وی دیدار کنم.

همچنین با همسر زنده یاد قایقران تلفنی صحبت کردم و این کمترین وطیفه من بود. از استقبال گرم پدر مرحوم قایقران و صحبتی که داشتند، تشکر می کنم و خوشحالم با برادر زنده یاد قایقران که در راهنمایی و رانندگی همکار بنده بودند، دیدار کردم.

رویانیان تصریح کرد: پدر زنده یاد قایقران یک فرد کاملا فوتبالی است که در این دیدار با هم دربارهٔ مشکلات فوتبال انزلی صحبت هایی داشتیم و آمادگی خود را برای کمک به فوتبال انزلی در هر زمینه ای که باشد اعلام کردم. انزلی جوانان مستعد، شاداب و مردم باغیرت و با شرفی دار که خدمت کردن به آنها وظیفه ماست.

ملوان نیز تیم ریشه دار بزرگ و پر افتخاری است که مردم انزلی به آن عشق می ورزند. خوشبختانه دوستانی مثل آقای هدایتی با اقدام خوبی که انجام دادند در فوتبال انزلی سرمایه گذاری کرده و از تیم فوتبال ملوان حمایت می کند.

وی ادامه داد: ما هم آمادگی داریم در رشد فوتبال انزلی به ویژه در شکوفا کردن استعدادهای نابی که این شهر دارد، فعالیت کنیم. ملوان همواره بازیکنان بزرگی را به فوتبال ایران معرفی کرده  و شهر انزلی این پتانسیل را دارد که بازیکنان بیشتری را به فوتبال ایران معرفی کند.

رویانیان در پایان، گفت: امیدوارم روز چهارشنبه شاهد یک بازی جوانمردانه و تماشاگر پسند باشیم تا تماشاگران از این فوتبال لذت ببرند و حتما تماشاگران انزلی بدون توجه به حرف و حدیث های مطرح شده در روزهای اخیر میزبانان خوبی خواهند بود و این بازی می تواند یکی از جذاب ترین دیدارهایی فصل جاری باشد و بدون هیچ حاشیه ای به پایان برسد.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.