وفاداری عجیب یک سگ به صاحبش / عکس

سگ ها به وفاداری و محبت مشهور هستند ولی کاپیتان، سگی که در شش سال گذشته همواره کنار قبر صاحبش مانده و علیرغم داشتن یک خانواده که می توانند او را نزد خود نگه دارند حاضر به ترک قبرستان نشده است، واقعا مایه شگفتی است.

وفاداری سگ ها

صاحب این سگ مردی آرژانتینی بود که ۶ سال پیش مرده است. همسر این مرد می گوید بلافاصله بعد از مرگ شوهرش سگ آنها ناپدید شد و او و پسرش گمان می کردند کاپیتان مرده یا کسی دیگر از او نگهداری می کند. ولی وقتی به قبر شوهرش سر زدند سگ را در آنجا دیدند. هیچ کس نمی داند این سگ چگونه قبر صاحبش را پیدا کرده است.

وفاداری سگ ها

در سال ۲۰۰۵ میگوئل گازمن این سگ را به خانه آورد و از آن زمان به بعد رابطه ای خاص بین میگوئل و سگش شکل گرفت. متاسفانه تنها یک سال بعد میگوئل درگذشت ولی حتی مرگ هم نتوانست این دو را از هم جدا کند.

وفاداری سگ ها

پسر میگوئل می گوید که این سگ گاهی به همراه آنها به خانه می رود، ولی تنها مدتی کوتاه در آن جا می ماند و خیلی زود به قبرستان بازمیگردد. نگهبان های قبرستان کاپیتان را دوست دارند و به او غذا می دهند. یکی از آنها می گوید ” کاپیتان گاهی در طول روز پیش من می آید و کنار من قدم می زند، ولی همیشه شب را در کنار قبر صاحبش می گذراند.”

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.