وقتی «راکی» تحقیر شد

۲۱ام بهمن ،

فروش ۴ میلیون دلاری فیلم تازه سیلوستر استالونه با نام «گلوله‌ای در سر»، با تعجب و شگفتی تحلیلگران انتقادی سینما روبه‌رو شده است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ؛ عدم استقبال تماشاگران سینما از ماجراجویی‌های تازه راکی و رامبوی قدیمی سینما، سبب طرح این تحلیل شده که او باید خود را بازنشسته کند.

هنوز چیزی از واکنش احتمالی استالونه نسبت به شکست سخت تجاری اکشن دلهره‌اور تازه‌اش در دست نیست و او خود را در محافل عمومی آفتابی نکرده است.

«گلوله‌ای در سر» با هزینه‌ای ۴۵ میلیون دلاری تهیه شده و حدود ۱۰ میلیون دلار هم صرف تبلیغات و بازاریابی آن شده است.

تحلیل‌گران اقتصادی سینما می‌گویند فروش این فیلم در هفته دوم نمایش در سینماهای آمریکای شمالی، کمتر از دو میلیون دلار خواهد بود.

آنها بر همین اساس می‌گویند فروش کلی «گلوله‌ای در سر» ( که به احتمال بسیار بسیار زود از روی پرده سینماهای آمریکا برداشته خواهد شد) به ۱۰ میلیون دلار هم نخواهد رسید.

اهل فن، رقم بسیار پائین فروش افتتاحیه فیلم تازه سیلوستر استالونه را یک آبروریزی بد و تحقیر آمیز برای این بازیگر می‌دانند.

پل درگارابدیان تحلیل‌گر سرشناس اقتصادی سینما می‌گوید: «حالا باید پرسید آیا استالونه هنوز هم فکر می‌کند مردم خواهان تماشای فیلم‌هایش می باشند؟»

استالونه در حالی فروش بسیار پائین «گلوله‌ای در سر» را تجربه می‌کند که امید بسیاری به موفقیت بالای آن در جدول گیشه نمایش سینماها داشت.

وی برای سال تازه میلادی، حداقل ۳ فیلم تازه سینمایی را به روی پرده سینماها خواهد فرستاد و شکست تجاری «گلوله‌ای در سر»، تهیه‌کنندگان آن‌ها را سخت نگران کرده است.

نگرانی تهیه‌کنندگان این فیلم‌ها این است که فروش پایین‌ «گلوله‌ای در سر» به صورت یک تبلیغ منفی علیه فیلم‌های آن‌ها عمل کند.

شانسی که این فیلم‌ها و تهیه‌کنندگانشان آورده‌اند، این است که هیچ یک از این فیلم‌ها تا شش ماه دیگر اکران عمومی نخواهند شد.

اما در حال حاضر، شکست تجاری «گلوله‌ای در سر» می‌تواند سبب مشکلاتی برای استالونه در امر تولید قسمت سوم اکشن دلهره‌آور «غیرقابل مصرف‌ها» شود. این فیلم که در مرحله پیش تولید قرار دارد، استالونه را به عنوان فیلم‌نامه‌نویس و بازیگر نقش اصلی در کنار خود دارد.

او که قسمت اول این مجموعه فیلم را نیز کارگردانی کرد، خواستار انجام کارگردانی سومین قسمت آن نیز است و معلوم نیست با توجه به شرایط فعلی، تهیه‌کنندگان «غیرقابل مصرف‌ها» با درخواست وی موافقت خواهند کرد یا خیر؟!


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.