وقتی پیامک ارسالی به مهراوه شریفی‌نیا اشتباها برای فرد دیگری ارسال شد چه اتفاقی افتاد؟

قانون- خبرنگار روزنامه جام جمٰ ماجرای جالب یک پیامک اشتباهی را شرح داده است. وی نوشته است:
ماجرا از این قرار بود که برای مصاحبه با مهراوه شریفی نیا بازیگر موفق سریال “خداحافظ بچه”، به ارسال پیامک برای یادآوری زمان مصاحبه روی آوردم، اما ماجرایی پیش آمد که شاید وقوعش برای هر خبرنگاری جزو یکی از امور طبیعی حرفه‌اش باشد؛ اشتباه پیامک دادن به شماره دیگر و وقت و نیمه‌وقت از او جواب خواستن و پاسخی دریافت نکردن.
اما داستان به اینجا رسید که فردی که اشتباها به او پیامک می‌دادم، آشنا درآمد و شستم خبردار شد که به جای مهراوه شریفی‌نیا به پدرش (محمدرضا شریفی‌نیا) پیامک زده‌ام.
این شد که مجالی دست داد تا در یک توفیق اجباری، پیش از گفت‌وگو با مهراوه در گفت‌وگوی کوتاهی با پدرش راجع به بازی بی‌نظیر او صحبت کنم و حاصل این گفت‌وگوی ما با شریفی‌نیا، اعتراف کردن به تحویل دادن هنرمندی به نام مهراوه به جامعه هنر بود که این شب‌ها لیلای درمانده خیلی از خانه‌ها شده است.
شریفی‌نیا در این گفت‌وگوی کوتاه با نیشخندی طعنه‌آمیز از جامعه هنری نالید. از این‌که چون اکنون آرای عمومی به نفع او نیست، استعداد بازی درخشان مهراوه را به مادرش (آزیتا حاجیان) نسبت می‌دهند! چیزی که شاید برای هر پدر و مادری باعث افتخار است که استعداد فرزندشان را بین خود تقسیم کنند.
شریفی‌نیا از بازی تحسین‌برانگیز مهراوه در سریال خداحافظ بچه گفت و از این‌که دختر بزرگش خوش درخشیده، احساس خوشحالی کرد.


پایگاه خبری رسانه قانون

تا این لحظه ۲نظر ثبت شده
  1. علی نوری ثانی:

    ممنون از مهراوه شریفی نیا تشکر میکنم از فیلم کیمیا وازخواهشن شماره خودشو بده من از تشکر کنم

  2. علی نوری ثانی:

    ممنون از مهراوه شریفی نیا تشکر میکنم از فیلم کیمیا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.