ولاسکو:می‌خواهیم از بازی با روسیه لذت ببریم

۱۶خردادماه،

 خولیو ولاسکو پیش از بازی با روسیه در چارچوب لیگ جهانی والیبال در نشست خبری حضور پیدا کرد و در پاسخ به سوال اولین خبرنگار روسی که پرسید از بازی با قهرمان المپیک چه احساسی دارید، اظهار داشت: ایران اولین بار است که در لیگ جهانی شرکت می‌کند و بازی با قهرمان المپیک آغاز خوبی می‌تواند باشد که با قرار گرفتن در آسیا با سیستم آسیایی فرصت بازی کردن با تیم‌های اروپایی را پیدا نمی‌کند. من مطمئنم بازیکنانم چیزهای خوبی از بازی با روسیه یاد می‌گیرند و می‌خواهیم از این دو بازی لذت ببریم.

به گزارش فارس، وی افزود: برای ما در سال اول مهم یاد‌گیری است؛ خوشحالم که بازیکنانم سرشار از انگیزه‌اند و به نوعی انگیزه‌شان زیادی بالاست.

ولاسکو خاطرنشان کرد: این بازی فرصت خوبی است تا بازیکنان ایران بیشتر با سرویس‌های پرشی محکم آشنا شوند، چرا که چنین سرویس‌هایی در لیگ باشگاه‌های ایران کمتر زده می‌شود.

ولاسکو در پاسخ به سوال یکی دیگر از خبرنگاران که پرسید چه احساسی از آمدن به روسیه دارید، گفت: من اولین بار نیست که به روسیه سفر می‌کنم؛ من در دوران پلاتانوف هم به روسیه آمدم و از ساوین هم خیلی چیزها یاد گرفتم. البته برای اولین بار است که به کالینگراد سفر می‌کنم و می‌خواهم ببینم شاگردانم در مقابل تیم پرقدرت روسیه چگونه ظاهر خواهند شد.

سرمربی تیم ملی ایران در بخشی از زمان کنفرانس خبری هم مروری بر موقعیت ورزش والیبال در ایران داشت و گفت: مردم ایران علاقه خاصی به والیبال دارند و ایران لیگ خوب و بازیکنان خوبی هم دارد. متاسفانه در خیلی از کشورها به دلیل مسائل سیاسی از موقعیت ممتاز والیبال ایران بی‌خبرند و لیگ جهانی فرصت خوبی برای آشنایی هر چه بیشتر مردم جهان با والیبال ایران است.

اولگ کوسنکوف، مسئول والیبال شهر کالینگراد نیز در پایان نشست اظهار امیدواری کرد که همانند تیم فوتبال ایران که چندی پیش در این شهر اقامت داشت، آنان بتوانند میزبان خوبی برای والیبال ایران باشند.

وی برگزاری مسابقات لیگ جهانی را پس از المپیک لندن سبب افتخار این شهر خواند و گفت: خوشحالم که در گام اول با ایران آغاز کردیم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.